Trullinkaasu
Well-known member
Esko Aho puhuu hyvinkin viisaita asioita televisiossa, kanavalla numero yksi. Hyvää kuuntelumatskua. Tietää se Aho kieltämättä erittäin paljon lähes kaikesta. Ei mikään turha höpöttäjä.
Ei kai Alppu nielassut tikkuaan. :eek!:Kysyppä siltä miten se Alpun tikku pelastetaan?
Burbbi on pullero,
Ei kai tuollaista toilailua näe kuin elokuvissa. Tai mun toimesta.
Ei saanut lainata....yhyyyy....:frown:Formulanomi on pullero,
keltainen kuin kullero.
Röökii se vetää sikana,
ja on se muutenkin aika kana.
Ei saanut lainata....yhyyyy....:frown:
Taidat tehdä nyt sitä mistä isot pojat esmes Jone mainitsi...:mad_old: niih...hähää..jätkä tekee joneja...niih.:thumbup:
Voi että kun tuli hyvä mieli siitä kun sulle tuli paha mieli. Ihan piti maiskutella suuta ja hieroa vatsaa ja ynistä hiljaa onnellisena. Mmmmmhhhhh.
HÄHÄÄÄHÄÄ...se ei tajunu...ei taj...En tajunnut.
– Se (hyväily) ei kuitenkaan saa johtaa itse suihinottoon. Kyse on osoittaa rakkautta ja huomiota sukupuolielimille, Noel kuvaa.
Noel painottaa, että unohdamme liian heppoisesti miksi rakastuimme toiseen – siksi on tärkeää, että keskittyisimme pitämään suhteessa kipinää yllä. Siksi se, että miehen penistä hyväilee suulla kaksikin minuuttia päivässä, on hyvä tapa osoittaa kiintymystään.
Mulla tukee kahteen minuuttiin 3 orkkua ja 4 erektiota. :frank:Jos mun lemmenkeppiä hyväilee kaksi minuuttia ja jättää homman siihen, niin viskaan ikkunasta. Mällit. Ja naisen. Ja muutkin elävät olennot. Miksei kuolleetkin.
Asiaa sivuten, miltähän tuntuu muuten elävä kärpänen virtsaputkessa?
Mulla tukee kahteen minuuttiin 3 orkkua ja 4 erektiota. :frank:
Tapojeni vastaisesti nyt hieman yleistän. Mielestäni pirtelö ei kuulu miehiseen ruokavalioon. On sitten pulleroinen mies, tai ei ole pulleroinen mies.No kuitenkin, yks miehenpullero koki päivän tähtihetkensä äskön Burger Kingissä. Pudotti pirtelömukinsa kanssa-asiakkaan lattialla olleen avonaisen käsilaukun päälle.