Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Naispuoliset Kuhina Nuit olivat Kaʻahumanu I, Kaʻahumanu II, Kaʻahumanu III ja Kaʻahumanu IV. Miespuoliset taas olivat Keoni Ana ja Mataio Kekūanāoʻa.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Mun italialainen exä muuttaa mun luokse ainakin väliaikaisesti pakoon amerikkalaisen "nyxänsä" alkoholismin mukanaan tuomaa väkivaltaista käytöstä ja jatkuvaa juopottelua.

Olin vähän enemmän kuin hämmentynyt tilanteesta ja tiedustelusta, josko sopii tulla, mutta en osannut kieltäytyäkään, koska ei hänellä ole muutakaan paikkaa mihin mennä.
Hämmentynyt siksiKIN, että olen tosi hyvissä väliessä ko. nyxätyypin kanssakin, eikä mulla ollut aavistustakaan alkoholismistaan saatikka väkivaltaisuudestaan.

Noh, ehkäpä aika näyttää miten tarkka tuo ongelmankuvaus lopulta oli.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Nyt se ei muutakaan kun se mies on ollu aamusta asti selvinpäin (Ku ei oo rahhoo ostaa viinaa) ja kuulemma ollut monta tuntii jo tosi ihana ja nyt se nainen meinaa että se parans tapansa :D
Naiset...voi jessus ne on helppoja juopon huijata :D

Toki olen vilpittömän iloinen, jos tilanne oikeasti parani, mutta juoppoja tarpeeks katsoneena rohkenen epäillä.

Örfil

Guest
Jeppe uskoo itsekin ihan oikeasti raitistuneensa.
Mutta... alkoholin vaikutus aivokemiassa kestää 4-5 päivää lopettamisen jälkeen, sen jälkeen alkaa taas reseptorit napsumaan päässä ja huutamaan "lissee viinoo, lissee viinoo".

Ja sitten onkin taas rännin paikka.

Tuon yli pääsee vain asianmukaisessa hoidossa ja se ei ole mikään katkokeikka, antabus tai muut höpöpillerit.

Ja kun on ilokseen ylittänyt rajan, jossa käyttö on kroonista, aivokemia on muuttunut peruuttamattomasti ja ainoa vaihtoehto on lopettaa kokonaan. Muuten palaa aina siihen, mihin viimeksi lopetti.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kahden vaiheilla, että jaksaisiko hyvin alkaneen CCMK-tason kirjoituksen jatkaa loppuun, vai painaisiko ruksia ja yrittäisi tiivistää.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Johtuu vain siltä ettei härmäläisillä ole heinäseivästä. Paitsi Troyn jutuissa.
Koska olen kaupunkilainen keski-suomalainen, niin en nyt tiedä mikä tässä sitten on maakunnilla heinäseiväs. Mutta en ole siinä mukana. Salmisen Jonella on paljon antipatioita, en tiedä miksi, mutta yritetään sopia.

DW

2009-2016
Muutenhan tää onkin aika kuollut forumi jo. Ei edes sitä, mitä se oli 2013. Silloinhan valitettiin sitä, ettei ole kuin 2010.

Paljos pojoja penisosamäärästä? :)

Status
Ei avoinna uusille viesteille.