Antsa Rieppo
Well-known member
Eipä ole mitään vaikutusta suoritukseen. Enämpi henkiselle puolella. Tuskin kukaan kauhean hyvin nukkuu ennen marista tai Iristä.ja nyt olisi ollut hyvät yöunet tarpeen, etenkin ensi yönä.
Eipä ole mitään vaikutusta suoritukseen. Enämpi henkiselle puolella. Tuskin kukaan kauhean hyvin nukkuu ennen marista tai Iristä.ja nyt olisi ollut hyvät yöunet tarpeen, etenkin ensi yönä.
"Kurssilla ei vaadita esitaitoja"
-> avaa ensimmäinen kalvo ja tehtävä
-> :confused:
-> mene nurkkaan itkemään
-> tee liikevoittoa
Hillary tuskin on ketään murhannut, mutta heidän ympäriltään on "siivoutunut" henkilöitä sopivasti pois tieltä aikamoinen läjä. "Ai-jaa sekö kuoli, voi, voi, no ei se sitten varmaan tule myöskään todistamaan oikeuteen kahden viikon päästä. Harmin paikka"
Epämääräisiä kuolemia enemmän kuin sadan keskimääräisen taviksen ympärillä yhteensä. Sattumaahan se tietysti on. Tottakai. Mitäpä muutakaan.
Olet säikeeseen postaamilla kommenteillasi leimannut itsesi puolipöhköksi. On kuitenkin positiivista, että mielipiteesi on keskustelun kuluessa hieman hioutunut :thumbup:Joo, vedin kyllä ulostulon tarkoituksella överiksi, kun mua rupesi riepomaan kaikki epäilyt rikoksista, valheet, korruptiopaljastukset, yms. skandaalit jne... mitä supervallan mahdollisesti tulevalla presidentillä on viedä mukanaan presidentiksi. Ei oikeen sovi presidenttiyteen ne.
Päin vastoin kylmää mitä tuollainen voi saada aikaan "isolla jakkaralla".
Enkä sano sillä, että Trumppi olisi yhtään parempi vaihtoehto vapautuvaan tehtävään. Molemmat on huonoja vaihtoehtoja. Tätä katalaa akkaa vaan erehdytään pitämään jotenkin hyvänä vaihtoehtona, jota hän ei minun MIELESTÄNI ole.
Viisi tuntia \o/ Se riittää hyvin :ahem:Eipä ole mitään vaikutusta suoritukseen. Enämpi henkiselle puolella. Tuskin kukaan kauhean hyvin nukkuu ennen marista tai Iristä.
Rakas onnea matkaan, sinä ansaitset kultaa.:thumbup:
Otetaan siis sekin elämyksenä
Nyt siirryn radiohiljaisuuteen.
Pelaat ihan väärin lätkää.Kävin muuten eilen Majakka Openin parikisassa meressä munia myöten kahlaamassa (vettä oli siis vähän yli polvien) kiekon takia. Ihan vaan heittääkseni sen seuraavalla väylällä syvemmälle mereen.:thumbfh:
Hieno. Mulle tämmönen kanssa.
[/QUOTE]
Kuningaskuluttajassa kysyttiin just muuttofirman kaverilta mikä on hankalin esine muutoissa. Nimesi tuollaisen moottorisängyn.
Huonekaluihin sais kyllä helposti menemään uuden perheauton verran rahaa, jos ostais kampaamotason sängyn, sohvan, nojatuolin ja massiivijalavaisen ruokapöydän.
:thumbup:Olin eilen kommentaattorina historian ensimmäisessä Yle Areenan Mestis-ottelussa.
Säätösänky on nimeltään kyllä hieno. Moottorista en nyt niin tiedä.Kuningaskuluttajassa kysyttiin just muuttofirman kaverilta mikä on hankalin esine muutoissa. Nimesi tuollaisen moottorisängyn.
Huonekaluihin sais kyllä helposti menemään uuden perheauton verran rahaa, jos ostais kampaamotason sängyn, sohvan, nojatuolin ja massiivijalavaisen ruokapöydän.
Puhtaat kalsarit loppu eikä jaksa pestä pyykkiä. Ratkaisu: osta lisää kalsareita.