Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

burb

.
Dikki dikki dikki dikki dikki dikki dikki
dikki dikki dikki dikki dikki dikki dikki
dikki dikki dikki dikki dikki dikki dikki
dikki dikki dikki dikki dik dik dii.

burb

.
Saman aikaan aivastuttaa, pierettää ja röyhtäyttää. Melkoinen meteli ja haju. Naapurit myy jo kämppiään.

Örfil

Guest
Auttaisiko burbin vuokraus siis kiinteistökauppojen vauhdittamisessa?

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Oli kyllä eilen omituisin alkoholipitoinen ilta mitä vähään aikaan. Kutsuttiin kylään, ryypättiin viskiä jä seurusteltiin ja jutusteliin aivan normaalisti. Siis minä ja tämä pariskunta. Kolmestaan. Joku kutina näiden kahden välillä alkoi kuitenkin ja kaveri riisui naisensa alasti keskellä olohuonetta. Kehuskeli siinä sitten vaimonsa kroppaa ja lutkutti tissiä. Ja vinkkaili että tulepas sinäkin.

No ei, ei, ei! Mulla ei ole yhtään pokkaa tai mielenkiintoa tuollaisiin kuvioihin. Tämä on nyt toinen kerta kun näin kävi. Kyllä minä tiedän että nämä ihmiset ovat melkoisia himonussijoita molemmat, mutta huonohan se on koputella sellaiselle ovelle jolta ei saa vastausta. Sen ensimmäisen kerran olisi pitänyt jo kertoa.

Ihan ok kumminkin. Soittelin taksin vaivaantuneen olon jälkeen ja läksin kotiin. Kyllä me vielä morjestellaan tulvaisuudessakin, ei siinä mitään, hupinsa kullakin. Mutta tämä ei ollut minun hupini. Hieman outo fiilis tuosta nyt jäi silti.

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Sijainti
Rysälä
Oli kyllä eilen omituisin alkoholipitoinen ilta mitä vähään aikaan. Kutsuttiin kylään, ryypättiin viskiä jä seurusteltiin ja jutusteliin aivan normaalisti. Siis minä ja tämä pariskunta. Kolmestaan. Joku kutina näiden kahden välillä alkoi kuitenkin ja kaveri riisui naisensa alasti keskellä olohuonetta. Kehuskeli siinä sitten vaimonsa kroppaa ja lutkutti tissiä. Ja vinkkaili että tulepas sinäkin.

No ei, ei, ei! Mulla ei ole yhtään pokkaa tai mielenkiintoa tuollaisiin kuvioihin. Tämä on nyt toinen kerta kun näin kävi. Kyllä minä tiedän että nämä ihmiset ovat melkoisia himonussijoita molemmat, mutta huonohan se on koputella sellaiselle ovelle jolta ei saa vastausta. Sen ensimmäisen kerran olisi pitänyt jo kertoa.

Ihan ok kumminkin. Soittelin taksin vaivaantuneen olon jälkeen ja läksin kotiin. Kyllä me vielä morjestellaan tulvaisuudessakin, ei siinä mitään, hupinsa kullakin. Mutta tämä ei ollut minun hupini. Hieman outo fiilis tuosta nyt jäi silti.

Kaikkee kanssa.

Örfil

Guest
En mene yleensä petipuuhiin, jos naisia ei ole vähintään kuusi, joten nostetaan käsi ylös:

o/

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Näin tänään Myyrmäessä Mitsubishi 3000 GT -urheiluauton. Muistakaa seuraava lause:

Vain urheilijan käyttämällä urheilullisella ajotavalla ajettu urheiluauto voi olla urheilullinen ajettava.

burb

.
Maksan 100 000,00€ sille joka tuo mulle heti Missä X -makeispussin.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.