Ja jätin sen jo vuosia sitten, että on samanlainen narsisti-kanava spedeille kuin Facebook.Mun muistaakseni Jone käyttää itse Twitteriä, joten jeesustelu on hieman naurettavaa.
Ei F1 Forum somealustana juurikaan poikkea perusajatukseltaan FB:stä yms. mums.Ja jätin sen jo vuosia sitten, että on samanlainen narsisti-kanava spedeille kuin Facebook.
Että In your face vaan!:tongue:
Suosikkini kikkelimiekkailuryhmistä on treenitoikille pyhitetty Muu urheilu.Ja eikös täälläkin ole joku karting kikkelimiekkailuryhmä?
En tiiä saatana.
Koitin päteä kun telkkarissa näytettiin Pasi Räsästä, että vanha tuttu siinä.
Hobitti totesi, että onpas se menestyny paljon sua paremmin.
Totuus sattuu.
Vieläkö se kouvo käy vakoilemassa muiden reenailuja?Suosikkini kikkelimiekkailuryhmistä on treenitoikille pyhitetty Muu urheilu.
Eikös kaikki Facebookissa ilmoittelu ja pelkkä Facebookissa olo ole narsistista?
Ei. Se voi olla myös yhteydenpitokanava.
Lähes 80-vuotias äitini on Facebookissa (feikkinimellä tietenkin), pitääkseen yhteyttä USA:ssa asuvaan siskooni. Välillä myös Skypellä, mutta enimmäkseen Facella. En ole käynyt äitini Face-sivuilla, mutta epäilen siellä olevan aika vähän narsistista kamaa. Tuskin on edes julkinen tili muille kuin hyväksytyille.Paskat. Itsensä korosteluun tehty koko paska.
Minun 70-vuotiaat vanhempani pitävät Skypellä yhteyttä maailmalla asuviin sukulaisiinsa ja ystäviinsä. Niin se maailma muuttuu. Minä en ole koskaan ottanut Skype-puhelua, enkä varmaan osaisi edes.Lähes 80-vuotias äitini on Facebookissa (feikkinimellä tietenkin), pitääkseen yhteyttä USA:ssa asuvaan siskooni. Välillä myös Skypellä, mutta enimmäkseen Facella. En ole käynyt äitini Face-sivuilla, mutta epäilen siellä olevan aika vähän narsistista kamaa. Tuskin on edes julkinen tili muille kuin hyväksytyille.
En ole Skypeä käyttänyt minäkään, mutta eiköhän se tietokonekokemuksellani onnistuisi - ei vain kiinnosta. Faceen loin äitini lailla tilin feikkinimellä nähdäkseni Australiassa asuvan entisen luokkakaverini valokuvia. Joskus tarvinnut sitä myös nähdäkseni F1-tiimien Facesivuja, mutta mitään sisältöä en ole sinne itse tuottanut. Kuten en ole Twittertilillenikään, sekin on vain muiden tilien seuraamista varten (ja aika vähille sekin on jäänyt viime aikoina).Minun 70-vuotiaat vanhempani pitävät Skypellä yhteyttä maailmalla asuviin sukulaisiinsa ja ystäviinsä. Niin se maailma muuttuu. Minä en ole koskaan ottanut Skype-puhelua, enkä varmaan osaisi edes.
Totta. Asennekysymyshän se on, jokin Skype tai Twitter, ei osaamiskysymys. Siis hassua seurata kun meidän vanhempamme käyttävät somea, joskus kömpelösti kirjoittaen ja kommentoiden, mutta käyttävät kuitenkin.En ole Skypeä käyttänyt minäkään, mutta eiköhän se tietokonekokemuksellani onnistuisi - ei vain kiinnosta. Faceen loin äitini lailla tilin feikkinimellä nähdäkseni Australiassa asuvan entisen luokkakaverini valokuvia. Joskus tarvinnut sitä myös nähdäkseni F1-tiimien Facesivuja, mutta mitään sisältöä en ole sinne itse tuottanut. Kuten en ole Twittertilillenikään, sekin on vain muiden tilien seuraamista varten (ja aika vähille sekin on jäänyt viime aikoina).
Tietokone/web-taustani takia eräskin ystäväni oletti että minulla nyt ainakin on moderni älypuhelin. No olihan minun puhelimeni 15 vuotta sitten älypuhelin ja markkinoilla huippumalleja.
Eiks tollanen yhteydenpito hoituisi sähköpostillakin? Sähköpostitse mun isäni tuttaviinsa yhteyttä pitää ja minä myös. Joskin keväällä latasin Whatsappin, kun kaveritkin sellaisen oli hankkineet. Nekään ei ole Facebookissa.Lähes 80-vuotias äitini on Facebookissa (feikkinimellä tietenkin), pitääkseen yhteyttä USA:ssa asuvaan siskooni.
En tiiä saatana.
Koitin päteä kun telkkarissa näytettiin Pasi Räsästä, että vanha tuttu siinä.
Hobitti totesi, että onpas se menestyny paljon sua paremmin.
Totuus sattuu.
Kop, siis äitipuoleni +70 v turisee Skypellä Yhdysvaltoihin. Itse en ole eläissäni soittanut Skypellä, muuten kuin kerran testimielessä asunnon yläkerrasta asuntomme alakertaan.Minun 70-vuotiaat vanhempani pitävät Skypellä yhteyttä maailmalla asuviin sukulaisiinsa ja ystäviinsä. Niin se maailma muuttuu. Minä en ole koskaan ottanut Skype-puhelua, enkä varmaan osaisi edes.
Tuo muija jotain vegehöttöö!!!Kop, siis äitipuoleni +70 v turisee Skypellä Yhdysvaltoihin. Itse en ole eläissäni soittanut Skypellä, muuten kuin kerran testimielessä asunnon yläkerrasta asuntomme alakertaan.