Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Ei ylläolevaan liittyen, niin maailmaan mahtuu ihan helkkaristi täydellisiä kyrpänaamoja. Mistä niitä oikein sikiää?

Örfil

Guest
Ja jätin sen jo vuosia sitten, että on samanlainen narsisti-kanava spedeille kuin Facebook.

Että In your face vaan!:tongue:
Ei F1 Forum somealustana juurikaan poikkea perusajatukseltaan FB:stä yms. mums.

Täällä kerrotaan mitä on päivittäin puuhattu, tapellaan että kuka on oikeassa milloin mistäkin nyanssista ja solvataan porukalla julkkiksia, poliitikoita ja urheilijoita.

Ihan samaa huttua, sanon ma.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
En tiiä saatana.
Koitin päteä kun telkkarissa näytettiin Pasi Räsästä, että vanha tuttu siinä.
Hobitti totesi, että onpas se menestyny paljon sua paremmin.
Totuus sattuu.

WebSlave

Trackman
Eikös kaikki Facebookissa ilmoittelu ja pelkkä Facebookissa olo ole narsistista?
Ei. Se voi olla myös yhteydenpitokanava.
Paskat. Itsensä korosteluun tehty koko paska.
Lähes 80-vuotias äitini on Facebookissa (feikkinimellä tietenkin), pitääkseen yhteyttä USA:ssa asuvaan siskooni. Välillä myös Skypellä, mutta enimmäkseen Facella. En ole käynyt äitini Face-sivuilla, mutta epäilen siellä olevan aika vähän narsistista kamaa. Tuskin on edes julkinen tili muille kuin hyväksytyille.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Lähes 80-vuotias äitini on Facebookissa (feikkinimellä tietenkin), pitääkseen yhteyttä USA:ssa asuvaan siskooni. Välillä myös Skypellä, mutta enimmäkseen Facella. En ole käynyt äitini Face-sivuilla, mutta epäilen siellä olevan aika vähän narsistista kamaa. Tuskin on edes julkinen tili muille kuin hyväksytyille.
Minun 70-vuotiaat vanhempani pitävät Skypellä yhteyttä maailmalla asuviin sukulaisiinsa ja ystäviinsä. Niin se maailma muuttuu. Minä en ole koskaan ottanut Skype-puhelua, enkä varmaan osaisi edes.

WebSlave

Trackman
Minun 70-vuotiaat vanhempani pitävät Skypellä yhteyttä maailmalla asuviin sukulaisiinsa ja ystäviinsä. Niin se maailma muuttuu. Minä en ole koskaan ottanut Skype-puhelua, enkä varmaan osaisi edes.
En ole Skypeä käyttänyt minäkään, mutta eiköhän se tietokonekokemuksellani onnistuisi - ei vain kiinnosta. Faceen loin äitini lailla tilin feikkinimellä nähdäkseni Australiassa asuvan entisen luokkakaverini valokuvia. Joskus tarvinnut sitä myös nähdäkseni F1-tiimien Facesivuja, mutta mitään sisältöä en ole sinne itse tuottanut. Kuten en ole Twittertilillenikään, sekin on vain muiden tilien seuraamista varten (ja aika vähille sekin on jäänyt viime aikoina).

Tietokone/web-taustani takia eräskin ystäväni oletti että minulla nyt ainakin on moderni älypuhelin. No olihan minun puhelimeni 15 vuotta sitten älypuhelin ja markkinoilla huippumalleja. ;)

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
En ole Skypeä käyttänyt minäkään, mutta eiköhän se tietokonekokemuksellani onnistuisi - ei vain kiinnosta. Faceen loin äitini lailla tilin feikkinimellä nähdäkseni Australiassa asuvan entisen luokkakaverini valokuvia. Joskus tarvinnut sitä myös nähdäkseni F1-tiimien Facesivuja, mutta mitään sisältöä en ole sinne itse tuottanut. Kuten en ole Twittertilillenikään, sekin on vain muiden tilien seuraamista varten (ja aika vähille sekin on jäänyt viime aikoina).

Tietokone/web-taustani takia eräskin ystäväni oletti että minulla nyt ainakin on moderni älypuhelin. No olihan minun puhelimeni 15 vuotta sitten älypuhelin ja markkinoilla huippumalleja. ;)
Totta. Asennekysymyshän se on, jokin Skype tai Twitter, ei osaamiskysymys. Siis hassua seurata kun meidän vanhempamme käyttävät somea, joskus kömpelösti kirjoittaen ja kommentoiden, mutta käyttävät kuitenkin.

jjv

Arschloch
Lähes 80-vuotias äitini on Facebookissa (feikkinimellä tietenkin), pitääkseen yhteyttä USA:ssa asuvaan siskooni.
Eiks tollanen yhteydenpito hoituisi sähköpostillakin? Sähköpostitse mun isäni tuttaviinsa yhteyttä pitää ja minä myös. Joskin keväällä latasin Whatsappin, kun kaveritkin sellaisen oli hankkineet. Nekään ei ole Facebookissa.

Örfil

Guest
Kop, siis äitipuoleni +70 v turisee Skypellä Yhdysvaltoihin. Itse en ole eläissäni soittanut Skypellä, muuten kuin kerran testimielessä asunnon yläkerrasta asuntomme alakertaan.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.