Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Jaaha. Antti Tuisku ollut Radio Rockin Korporaatiossa.. viimeinen linnake näiden tusinajollottajien ristitulessa on siis menetetty.

Mihin voi enää luottaa, jos ei edes Tuisku-vapaaseen Rockiin?

Tunkki

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Örfilin pitää ottaa tässä käyttöön kreikkalainen myyntitapa. Myyjä ottaa käsiinsä pyykkikorin ja ostaja heittelee siihen satasia niin kauan, että myyjä alkaa hymyillä.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Öörfil (tai Öörfilli) on vanhaa H.J. Nortamon muistiinmerkitsemää Rauman murretta. Öörfil tarkoittaa kanelilla maustettua kierrepullaleivonnaista. Nykysuomeksi ko. leivonnainen on korvapuusti.

Trullinkaasu

Well-known member
Minulla oli tänään ongelmia. Siis tänne f1-forumille sisäänkirjautumisessa. Ilmoitus ja syy oli tyly: "Egosi ei mahdu tänne, olkaa hyvä ja yrittäkää uudelleen."

Oli siis pakko pienentää egoa, jotta pääsin tänne. Jatkossa olen nöyrä ja vaatimaton.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Olisin pistänyt merkityksettömiin keikkailmoituksiin ilmoitusluontoisen jutskan kuvan kera, mutku photobucketti on huoltotauolla, niin laitan sitten jossain vaiheessa myöhemmin. On tässä vielä tän kuun 26. päivään asti aikaa.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mikäs aikaraja tuo on?
Tuon päivän iltana se keikka, johon olen menossa. Hankala sitä sitten enää jälkikäteen on ilmoitella, että: "tuollaiseen olen menossa" jos on tapahtuma jo ohi. Onhan tässä muutama keikka jäänyt tosin etukäteen ilmoittelematta muutenkin, mutta nyt olis sen verran hieno juliste/flaijeri, että siksi hotsittaa ilmottaa etukäteenkin.

burb

.
Ok. Luulin että se keikka oli jo, ja sulla oli jotain kuvia jotka ei kiinnosta ketään.

burb

.
Anteeksi JPP, ANTEEKSI! Tottakai sun kuvat kiinnostaa meitä kaikkia tosi paljon!

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ok. Luulin että se keikka oli jo, ja sulla oli jotain kuvia jotka ei kiinnosta ketään.
:mad: menenkin hetimiten linkittämään muutaman videotallenteen viime lauantailta ja sitten saat kirjoittaa kustakin (heh) 107 sanan raportin aiheena "Tästä videosta pidin erityisesti, koska...".

Anteeksi JPP, ANTEEKSI! Tottakai sun kuvat kiinnostaa meitä kaikkia tosi paljon!
No okei, riittää kun kirjoitat kaikista videotallenteista yhden 107 sanan mittaisen raportin aiheena: "Näistä videoista pidin erityisesti, koska...".

edit. Ei sun oikeestaan tartte mitään raporttia kirjottaa. Syö nyt rangaistuksena pussillinen pääkallosalmiakkeja kuitenkin, ettei mua ihan suffelityypiksi luulla. Eniveis, siellä on nyt kolme Räjäyttäjät-videoo merkityksettömissä keikkailmoituksissa.

Viimeksi muokattu:

Trullinkaasu

Well-known member
Harvoin sitä pelästyy ja säikähtää kunnolla, mutta siis tuo walking in the airin alku on kyllä ainakin kuulokkeista kuuneltuna hieman kylmäävä. Jos joskus pelottaa, niin tuo alku on aina ihan painajaista.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Harvoin sitä pelästyy ja säikähtää kunnolla, mutta siis tuo walking in the airin alku on kyllä ainakin kuulokkeista kuuneltuna hieman kylmäävä. Jos joskus pelottaa, niin tuo alku on aina ihan painajaista.
Vissiin kyseessä se originaali Lumiukko-animaation versio.

Pink Floydin Time on kanssa sellainen "paskat housuun kuulokkeilla kuunnellessa ja muutenkin" -systeemi. Kunhan vaan on riittävästi volyymia.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.