Örfil
Guest
Riski on suuri, että kohta esitetään kysymys "mihin SÄ olet laittanut ne ulkokynttilät?".
:nope:Katsoin tänään elokuvan nimeltänsä "Naapurini Totoro". Annoin japsipiirretyille uuden mahdollisuuden, vaikka olen tähän saakka pitänyt animefaneja jälkeenjääneinä. Vaikka avoimin melin yritin, ei mielipiteeni muuttunut.
Ihan uskomatonta paskaa.
olen tähän saakka pitänyt animefaneja jälkeenjääneinä.
MOT:nope:
Luin.Noin viisituntinen keikka mustarastaan sukulaisen luona. Kertailtiin asioita muutamaan kertaan.
Turdus obsoletus turisi varmaan mukavia.Säikähdin jo, että mitä minä olen kirjoittanutkaan.
Se on muuten varmaan laulurastas, sen laulussa kertaillaan teemoja urakalla.Säikähdin jo, että mitä minä olen kirjoittanutkaan.
Makuasioista on tietysti turha kiistelä, mutta en voi ymmärtää miten niin pitkäsoutuinen ja ennalta-arvattava elokuva kuin Totoro voi olla hyvä. Muutama sympaattinen kohtaus ja ainoa todellinen tapahtuma kahden tunnin aikana on, että sisko katoaa ja sitten sisko löytyy.:nope:
Kertakaikkisen loistava elokuva tuo! Kokeile vielä Porco Rosso / Punainen Sika -elokuvaa (jos et ennen ole sitä nähnyt) ja jos ei sekään nappaa, niin sitten täytyy vaan todeta, ettei tosiaan ole japsianimaatio sun kamaa tai et vaan tajua. Tai molempia.
Kuvahaku Googlesta 'anime tits' antoi varsin kattavan tarjonnan.En muuten tajunnut että näissä ei ole tissejä lain.
Kiitos!
0/12.
Nyt hommaat sen Punaisen Sian katsottavaksi!Makuasioista on tietysti turha kiistelä, mutta en voi ymmärtää miten niin pitkäsoutuinen ja ennalta-arvattava elokuva kuin Totoro voi olla hyvä. Muutama sympaattinen kohtaus ja ainoa todellinen tapahtuma kahden tunnin aikana on, että sisko katoaa ja sitten sisko löytyy.
ps. Mutta tänään se tapahtui! Katsoin Henkien kätkemän ja se oli oikeasti hyvä. Siihen oli ilmeisesti palkattu käsikirjoittajakin mukaan völjyyn. Vielä en silti animefaniksi tunnustaudu ja suhtaudun suurella varauksella kaikkiin jotka tunnustautuvat.
Ehu ehu, Fagerholmi tossa sun lainauksessa aloitti virkkeen pienellä kirjaimella.