Joni
Well-known member
Joo. Klickki on vaa surkeaa kamaa. Ihan apteekin perus Decubalki basiccikin toimii paremmin.Muista liukuvoide.
Viimeksi muokattu:
Joo. Klickki on vaa surkeaa kamaa. Ihan apteekin perus Decubalki basiccikin toimii paremmin.Muista liukuvoide.
Sehän on ihan hyvä tilanne jos liukuvoide on kotoisin perseestä, kun sinnehän se myös tuppaa päätymään.Joo. Klickki on vaa perseestä. Ihan apteekin perus Decubalki basiccikin toimii paremmin.
No en minä tiedä. Näkee vaan häiritsevän paljon sosiaalisessa mediassa. Olisi kiva tietää kuka tuon sanankin on keksinyt.Vapettaminen? Oikeesti? Miksi?
Olisko väännetty sanasta vapor :doubtful:? Ja suomeksi sanottuna "menkäämme sähkötupakoimaan" tai "höyryämään" tai "huuruilemaan" ei kuulosta jotenkin niin joltain kuin vapettaminen. Voihan vittu joka tapauksessa .
Höpsis.Sähkötupakoinnin haitathan ovat virallisen tiedon mukaan tällä hetkellä nolla.
Oisko joku pitkä linkki? Miel. tanskaksi tms.Höpsis.
Forumillahan on keskusteltu asiasta. Paltsun aloittama linkki muistaakseni.Oisko joku pitkä linkki? Miel. tanskaksi tms.
Ellen väärin muista, olen postannut sinne pitkän asiantuntevan englanninkielisen linkin.No sitten.
Olipas hankala löytää kun haku on särki, mutta Google auttoi:Ellen väärin muista, olen postannut sinne pitkän asiantuntevan englanninkielisen linkin.
Näyttää siltä että "sähkötupakointi" on haitallisempaa elimistön immuunisysteemille kuin perinteinen tupakointi:
New Study Shows How People Who Vape May Be Making Themselves Sick