En oikein keksi miksi se minun facebookmainontaani vaikuttaisi.Kuuklailikohan kaverisi sitten asiaa?
En oikein keksi miksi se minun facebookmainontaani vaikuttaisi.Kuuklailikohan kaverisi sitten asiaa?
FB nappaa cookiesta kaverisi kuuklailut ja linkittää siihen kaikki kaverit (ml. fagerholm) kaupanpäälle.En oikein keksi miksi se minun facebookmainontaani vaikuttaisi.
Nose! Eihä se oikeasti vaadi muuta kuin brodeerausfirman aloittamaan mainoskampanjan juuri samaan ajankohtaan kuin Fagerholm moista tuotetta pohti.Mäkin oo hiljattain nähnyt mainoksen lippiksistä joihin saa oman brodeerauksen. Aika pelottavaa, mainosbotit näkee tulevaisuuteen? Tämä siis ennen kuin luin täältä brodeeraus-gatesta.
Lähetetty minun Nexus 10 laitteesta Tapatalkilla
Aika rauhallinen tapahtuma. Bileiksi en ehkä nyt sanoisi.Oliko hyvät bileet? Taisi tulla monikulttuurisuuttakin perheeseen. Hieno homma kaiken kaikkiaan :thumbup:
Mahdollisesti kuunnellaan puhelimiakin. Puhut jostain tuotteesta ja kohta tulee aiheeseen liittyvää mainontaa.Mahdollisesti lukee.
Neulamäki mainittu. \o/Aika rauhallinen tapahtuma. Bileiksi en ehkä nyt sanoisi.
Maistraatissa oli vihkiminen. Sen jälkeen syömisiä ja juomisia sulhasen isoäidin asunnossa. Monikulttuuria toki. Morsian on Nepalista.
Häävieraita oli Nepalista/Tanskasta/Bulgariasta, Kiinasta, Turusta, Espoosta ja Raumalta.
Hieno juttu mielestäni.
Vapaaehtoistyön matkakorvaukset ovat verollisia. Ainakin jotkut.Olen vähän miettinyt että kun ihmiset tekee vapaaehtoistyötä niin siitähän pitäisi maksaa verot. Jos nauttii ja tulee hyvämieli niin siitä pitäisi maksaa tuloverot ja toisaalta hyödynsaajan pitäisi myöa maksaa verot.
Kyllä. Sitä paitsi vapaaehtoistyöt vie aina jonkun bisneksen.Olen vähän miettinyt että kun ihmiset tekee vapaaehtoistyötä niin siitähän pitäisi maksaa verot. Jos nauttii ja tulee hyvämieli niin siitä pitäisi maksaa tuloverot ja toisaalta hyödynsaajan pitäisi myöa maksaa verot.
Jos hakee leipäjonosta ruokaa niin siitä nyt ainakin pitäisi maksaa verot.Kyllä. Sitä paitsi vapaaehtoistyöt vie aina jonkun bisneksen.
Siinäkin ois tilaa bisnekselle. Hektisessä maailmassa persaukinenkaan ei jouda seisoskelemaan leipäjonossa ja rahtaamaan muonaa kotiin. Innovatiivinen startup-pöhinäfirma kehittää appin jolla voi tilata leipäjonomuonaa kotiinkuljetuksena. Tilaajalla ei oo rahaa, joten osa muonasta jää palkkana firmalle. Firman toisella appilla voi ostaa firmalle jääneitä muonia kera kotiinkuljetuksen. Myyntituloista firma maksaa veroja, työllistää ja pöhisee.Jos hakee leipäjonosta ruokaa niin siitä nyt ainakin pitäisi maksaa verot.
Jouduit tappeluun? Vaikka häissä leikitäänkin morsiamen ryöstöä, tuoreen ylioppilaan kidnappausyritystä ei välttämättä ymmärretä huumoriksi.Nyt pitäis sitten kutoa yksi irronnut nappi takaisin paitaan.
Luulen että teinitytöt roikkuivat takissa kiinni.Jouduit tappeluun? Vaikka häissä leikitäänkin morsiamen ryöstöä, tuoreen ylioppilaan kidnappausyritystä ei välttämättä ymmärretä huumoriksi.
?Käsintiskauksesta pitäisi maksaa aneita kodinkonemyyjille, jotka sitten maksaisivat veroja niistä. Samoin imuroinnista siivoojille ja pyykinpesusta pesuloille.
Napin kutominen paitaan voikin olla vänkä projekti.Nyt pitäis sitten kutoa yksi irronnut nappi takaisin paitaan.