Runar ja Kyllikki
Next door to Alice
Sain vangittua yhteen valvontakameraan pallosalaman ilmestymisen mun ulkoterassille. Meikän facebookin näkevät, näkevät siitä tehdyn gif-animaation
Näytti ihan taskulampun välähdykseltä.Sain vangittua yhteen valvontakameraan pallosalaman ilmestymisen mun ulkoterassille. Meikän facebookin näkevät, näkevät siitä tehdyn gif-animaation
En ole täysin vakuuttunut asiasta, mutta en poissulje tapahtunuttakaan. Mielikuvitukseni keksi myös ihmisen mahdollisen sekaantumisen ilmiöön, etenkin kun kohteen ja kuvaajan välissä on akkunalasi.Sain vangittua yhteen valvontakameraan pallosalaman ilmestymisen mun ulkoterassille. Meikän facebookin näkevät, näkevät siitä tehdyn gif-animaation
Tänään pitäis olla siivosti. Mutta jotenkin päivä on tyhjä, mitähän sitä oikein tekisi, ettei alkaisi kalijaa kiskoa.
Tätäkin voisi toki koittaa.Älä siis tee yhtään mitään, vaan koita kestää sitä tekemättömyyttä. Poislukien että menee jonnekin jäätelölle ja tempaisee päälle munkkikahvit.
Otin ( tai oikeastaan moni kaveri otti) opiskelupaikan asuntolan viereiseltä joutomaalta lehtikuusen taimia--- 30 v sitten.:frank: Laitetaan puut kasvamaan pihapiiriin, niin on jokin pysyvämpi muisto. No, kotiin tultua äkkiä "valeistutukseen" pellon nurkkaan heitin taimet, olkoot siinä nyt aluksi ja mietin paremman paikan myöhemmin, viikon päästä tai ainakin ensi vuoden keväällä.....Puun tai muun monivuotisen kasvin sijaan suosittelen aloittamaan jollain yksivuotisella. Ei tarvitse miettiä niin paljoa, tuliko se nyt oikeaan paikkaan. Ruukkuun tai muuhun astiaan laittamalla voi sitten vaikka vaihtaa paikkaa. Tai lähinnä tyynnyttää itsensä ajatuksella, että voisi.
Olin ke-to. Hienoa väkeä. Hienoa.Onni oli olla jossain Lapin metsätaipaleella ruuhkassa saatanan Suviseurojen takia.