FW08
Registered User of Talent
EN TIEDÄ, MUTTA SUOSITTELISITKO REMONTIN TARPEESSA OLEVAN OMAKOTITALON HANKINTAA?MISTÄHÄN SE JOHTUU ETTÄ MULLA ALKAA NYKYÄÄN HERMOT KIRISTYÄ LOPPUVIIKKOA KOHTA, KUN AIKAISEMMIN NE ON OLLUT KIREENÄ MAANANTAINA!
EN TIEDÄ, MUTTA SUOSITTELISITKO REMONTIN TARPEESSA OLEVAN OMAKOTITALON HANKINTAA?MISTÄHÄN SE JOHTUU ETTÄ MULLA ALKAA NYKYÄÄN HERMOT KIRISTYÄ LOPPUVIIKKOA KOHTA, KUN AIKAISEMMIN NE ON OLLUT KIREENÄ MAANANTAINA!
Toki.EN TIEDÄ, MUTTA SUOSITTELISITKO REMONTIN TARPEESSA OLEVAN OMAKOTITALON HANKINTAA?
:alppu:Ei, ei kun se ei mene sinne. Menihän tuo viimeksi, niin nyt ei millään. Ei!
VIINAA PITTÄÄ JUUA!
Dominic varmaan lainasi vakiovastauksen tästä::alppu:
Se on aina sama homma Kiliposella. Tulisivat, saatana ite laittamaan.Ei, ei kun se ei mene sinne. Menihän tuo viimeksi, niin nyt ei millään. Ei!
VIINAA PITTÄÄ JUUA!
Sulla on laiska työtahti. Mä olen hoitanu hommani niin vikkelästi et maanantainakin kerkii taas pitämään palkattoman vapaapäivän.60+ tuntia ylitöitä tänä vuonna :thumbdown
Kokeile piparkakkumuoteja. Esim. possun muotoinen jauhelihapihvi on silkkaa hassuttelua :ahem:Aikaisemmin oon tehnyt aina jauhelihasta pihvejä. Nyt aattelin koskea rakenteisiin ja pyöritellä pullia.
Tandemista kannattaa aina valita se taaempi penkki, vaikka maisema ei aina miellyttäisikäänKoko matka umpimetsässä vai mitenkä paljon treenaava voi uuvahtaa 40km fillarilenkillä?
Vauhti varmaan tappoi, ei matka. Joukapoika oikaisi, salaa.Koko matka umpimetsässä vai mitenkä paljon treenaava voi uuvahtaa 40km fillarilenkillä?
Pistää sellaisen 60km/h keskinopeuden niin eiköhän se siitä.Koko matka umpimetsässä vai mitenkä paljon treenaava voi uuvahtaa 40km fillarilenkillä?