Joko kohta?burb sanoi:No mä voin arvostella ton kasin kohta uusiksi. Nyt nautin kutosesta, jos laskin oikein.
Primatorin miedommat ovat kyllä parempia.kouvotsvoni sanoi:Primátor Double, 10%
Hyvät vaahdot ainakin olivat ja makeutta...sitä oli kuin siiderissä konsanaan. Hyvää sentäs oli noin muuten, oikeastaan tosi maittavaakin. Tuli vähän Velkot mieleen. Reilusti plussan päälle tuo jää kuiteskin, vaikka olikin lähes ällömakea tapaus..ja nouseehan tämä plussana päähän ihan mukavasti.
****+
Mielipidejuttujahan nämä, mutta pitää ostaa, jos vastaan tulee. Itse kyllä pidin tuosta. Vähänkin jos olisi ollut makeampaa, niin olisi mennyt pakkaselle kyllä.Sam sanoi:Primatorin miedommat ovat kyllä parempia.
No äläs nyt, kun minä olin tulossa saman oluen kanssa:frank:Thunder sanoi:Tuplapukille annan 4 ½ tähteä, kaikki muu on aivan poronkusta á la Lapin Kulta.
Arvaas mitä just kippaan? 2 olis vielä kaapissa, tuukko ryystämään?:thumbup: :alppu:kouvotsvoni sanoi:KÄÄK! Guinness uupuu:doubtful:
Näh. Ei malta tänään toista juoda:alppu:Palkopoika sanoi:Arvaas mitä just kippaan? 2 olis vielä kaapissa, tuukko ryystämään?:thumbup: :alppu:
Just korkkaan tokavikan Kinnesin:alppu:kouvotsvoni sanoi:Näh. Ei malta tänään toista juoda:alppu:
Noh! Joku (=känni) sotki.. Piti pistää uusi arvostelu (ja vika tälle illalle).Trullinkaasu sanoi:Nää Kouvon bisse -arvostelut on kyllä huippuja! :wink: Lisää näitä, kansa janoaa lisää!
"We want more, we want more!"