Micael
Micael
Niinpä, mutta taitaa laulu loppua kun huomaa etiketin.kouvotsvoni sanoi:Ainahan sitä ykköstä saa halvalla
PRÄT KLÄSH!!!
Niinpä, mutta taitaa laulu loppua kun huomaa etiketin.kouvotsvoni sanoi:Ainahan sitä ykköstä saa halvalla
Tolla hinnalla oluen juonti varmasti vähenis, ainaskin mulla.Palkopoika sanoi:Muistaakseni halvimmat 33cl:n tölkit on semmonen 30€ tsibale.
Jaskasin:jaska:jps sanoi:Tolla hinnalla oluen juonti varmasti vähenis, ainaskin mulla.
Enpä minäkään tuosta kauheammin pitänyt. http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=847123&postcount=215imsa sanoi:
Belle-Vue Kriek Classique 5,1%
Nimi aiheuttaa pientä oudoksuntaa. Perinteisen kriekin pitäisi olla kuivaa ja hapanta, mutta tämä on melko makea. Kuin siideriä joisi, tummanpunainen väri ja pinkki vaahto.
**
Tsekkasin hinnan kun käväsin eilen Lidlissä. 38cent/0,5ltr näkyi olevan. En kuitenkaan ottanut sitä, muistaakseni se ei ole kovin kummoista. Ostin keissin Lidlin vahvempaa kaljaa, son muistaakseni 7,9 rossasta. Tais maksaa 68cent/0,5ltr.Micael sanoi:Lidlistä saatava litku on 99cent/0,5 ltr ja taitaa olla halvimpia Suomessa myytäviä oluita, ellei peräti halvin, mutta sitä litkua ei tosiaan tule ostettua edes saunakaljaksi.
Tänään tullee ostettua muutama tsekkiläinen laatuolut vaikka hintaa onkin 2,59/0,5 ltr. Alkosta vois käydä hakeen jotain muutakin illaksi ja viettää 4.4. perjantai-iltaa kera hyvien juomien, ruuan ja hyvien ystävien.
Ainoa olut, mitä olen kaatanut pari pullollista maahan. Ei vaan mennyt alas millään. Noista tapauksista onkin aikaa jo 15 vuotta.kouvotsvoni sanoi:Joskus muistan vuosien takaa, että tätä oli kaupassa, kun ei ikä riittänyt (hieno logohan tuolla on). Yllätyksekseni halvemman oloista kuin vaikka Pirkka lager. Ei kovin hyvää litkua, eikä tätä edes kovin mielellään juonut.
**+
Holitonta taas ei saakouvotsvoni sanoi:Ainahan sitä ykköstä saa halvalla
Varmaan nimellä Lahden Sininen.kouvotsvoni sanoi:
Hartwall Sininen, 4.5%
Joskus muistan vuosien takaa, että tätä oli kaupassa, kun ei ikä riittänyt (hieno logohan tuolla on). Yllätyksekseni halvemman oloista kuin vaikka Pirkka lager. Ei kovin hyvää litkua, eikä tätä edes kovin mielellään juonut.
**+
Itsehän olen jättänyt juomatta erään merkkistä olutta avattuani pullon. Oli kyllä hirmuista tököttiä. Asiasta olen tälläkin forumilla kertonut. Löytyneeköhän juttu vielä ? Itse en ehdi etsimään.Sam sanoi:Ainoa olut, mitä olen kaatanut pari pullollista maahan. Ei vaan mennyt alas millään. Noista tapauksista onkin aikaa jo 15 vuotta.
Wikipediloin vaihteeksi ja 1997 oli lopetettu tuon Lahden Sinisen valmistus.Il Tempo Gigante sanoi:Varmaan nimellä Lahden Sininen.
Tai ei mitään 'varmaan' vaan aivan varmasti. Silloin oli hyvää, nyt en ole maistanut.
Mieki kuukkelettelin:kouvotsvoni sanoi:Wikipediloin vaihteeksi ja 1997 oli lopetettu tuon Lahden Sinisen valmistus.
Hartwall tuo Sininen-oluen takaisin markkinoille heti pääsiäisen jälkeen. Sininen tulee kauppojen hyllyihin ja ravintoloiden valikoimiin puolen litran tölkeissä.
Vuonna 1935 syntynyt Lahden erikoispilsneri III -olut sai kansan suussa kutsumanimen Sininen, joka otettiin myös viralliseksi myyntinimeksi vuonna 1969. Nimen juuret juontuvat pullon sinisestä korkista ja sinisävytteisestä etiketistä.
Nøgne oluiden perässä hakeuduin tänään Alkoon. Kolme pulloa Imperial Stoutia löytyi hyllystä. Myyjän mukaan on jäänyt merkki pois valikoimasta kalliin hintansa vuoksi. Kaksi pulloa jätin vielä muiden iloksi. Niin, se arvostelu; hyvää oli.haju sanoi:Alkon myyjä sanoi, että onhan tuo olueksi melko kallis. Suositteli kuitenkin. Kahta eri lajia ostin: Nøgne Ø Porter ja Nøgne Ø Imperial Stout. Jälkimmäinen on saanut nettiforumeilla törkeän hyvät pisteet, eikä tuo porterikaan ole paljon jälkeen jäänyt. Molempia olen nyt maistanut (vahvempaa en tänään), suosittelen porteria.