Frank
Heimosoturi
Sinähän luit sen väärin! Huomasitkos. Siinä luki että "vika alkoholipitoinen juoma" tai jotain tuollaista, en nyt enää muista niin tarkkaan.Thunder sanoi:Luin, että Vista-pitoinen juoma.
Sinähän luit sen väärin! Huomasitkos. Siinä luki että "vika alkoholipitoinen juoma" tai jotain tuollaista, en nyt enää muista niin tarkkaan.Thunder sanoi:Luin, että Vista-pitoinen juoma.
Laitas näkyville arvostelut! :thumbup:WebSlave sanoi:Nyt on vähän väärä vuodenaika, mutta laitetaan muhimaan tulevaisuutta varten...
Toissa jouluna ostin marraskuun lopussa paikallisesta Alkosta 24 erilaista ulkomaista olutta ja sitten joulukuussa maistelin niitä yhden päivässä kirjoittaen samalla lyhyet arvioni kustakin. Olen jatkanut sitä sitten satunnaisesti aina ostaessani jotain uutta olutta.
Joistain jopa sokkona :thumbup:Vesku sanoi:Laitas näkyville arvostelut! :thumbup:
Muutkin on sen tehneet...
Sama.elle sanoi:Noin muutoin oluenjuonti on turhan äijämäistä.
Tuota voi hyvin lantrata normaalin lagerin kanssa :ahem:kouvotsvoni sanoi:Sinebrychoff Porter IV B
Enpä ole testannut..tiedä sitten miten porter ja lager yhteen sopisivat.Sam sanoi:Tuota voi hyvin lantrata normaalin lagerin kanssa :ahem:
Kokeile. Suhde voi olla 1-1 tai 1-2. Tosin minullakin taitaa tuosta edellisestä porterin juomisesta olla aikaa jo liki 15 vuotta Mutta on tuo ihan yleistä (ainakin ollut).kouvotsvoni sanoi:Enpä ole testannut..tiedä sitten miten porter ja lager yhteen sopisivat.
Ei ole enää semmosia, kun oli vain tuo yksi:dunno: ...kaikkea pitää testata paitsi mummoaan ja Iltalehden vetovinkkejä.Sam sanoi:Kokeile. Suhde voi olla 1-1 tai 1-2. Tosin minullakin taitaa tuosta edellisestä porterin juomisesta olla aikaa jo liki 15 vuotta Mutta on tuo ihan yleistä (ainakin ollut).
Olen siivonnut ne vihkoset jonnekin, näemmä. Voin laitella jotain, jos löydän, muistan. Ei ne kummoisia ole, kun olen ihan maallikkomaistelija, joka oikeastaan vasta alkoi enemmin analysoimaan oluiden makuja tuon joulukalenterin myötä.Vesku sanoi:Laitas näkyville arvostelut! :thumbup:
Muutkin on sen tehneet...
Se on muuten hauskaa, että pyydetään palauttamaan myös tölkkejä, joista ei saa panttia ja sitten kone hylkää ne, ja tyrkkää ulos. Ole siinä sitten ympäristöystävällinenVellu sanoi:Näemmä sais 0,5 EEK takaisin, jos kuskais ton tölkin takas lahden toiselle puolelle. Taitaa jäädä paikalliseen tölkinruttauskoneeseen.