JPP
as Quo as possible
Koffia ja Karhua tuli juotua. Molemmat ihan hyviä bulkki-oluita.
:alppu: Kiitos tästä.Koffia ja Karhua tuli juotua. Molemmat ihan hyviä bulkki-oluita.
Ole hyvä vaan. Arvannet, että kävin ennen olutarvosteluani lukemassa viimeisimmän viestin "ärsyttävät sanat" -ketjusta. :ahem::alppu: Kiitos tästä.
Kyllä, jotenkin arvasin juu.Ole hyvä vaan. Arvannet, että kävin ennen olutarvosteluani lukemassa viimeisimmän viestin "ärsyttävät sanat" -ketjusta. :ahem:
Ihan ok, joskin pienikin pullollinen olisi riittänyt.
Ettaler Kloster Edel-Hell, 5.2%
Samean ruskea, hyvin niukka ja pieni vaahto. Tuoksu hedelmäinen ja makea. Hedelmäinen maku, tuo mieleen loistavan siiderin, lähes hapoton. Vähän ehkä turhan makea, mutta muuten mukava vaalea olut...tuo mieleen ulkonäöstä lähtien oman (hunaja) oluen...mutta se toki oli parempaa Oikeasti, muuten hyvä, mutta makeus ällöttää parin kulauksen jälkeen jo.
Hörps. Hyvää oli näin kiireisen päivän jälkeen. Taisi tämä olla Lappeenrannassa poistotuotteena.
Mönchshof Bockbier, 6.9%
Hieno pullo, ja etenkin korkkisysteemi. Maku oli mukava, sopi picnic-olueksi hyvin.
***½
Nyt täytyy kerranki peesaila Sam'ia ihan huolella. Ostinpa nimittäin toissapäivänä tota Beck'siä Länsikeskuksen sittarista ja voi perkeles on ALKOHOLITTOMAKSI olueksi käsittämättömän hyvää. Vaikkei tarvis alkoholittomalle olisikaan, niin SILTI suosittelen maistamaan ja vertaamaan johonkin halvimpaan alkoholittomaan olueen. On aivan eri tasolla ja jopa pieni PURAISU löytyy - Karhu III -vibat.Mielestäni alkoholiton Beck's on kaikista oluista paras :ahem: Varsinkin jos yhtään pidemmän päälle ajattelee. Saatavuus on valitettavan huonoa.
No on siinä 0,3% mutta minä ainakin luokittelen tuon täysin holittomaksi. Ei saa tuota juomalla promilleja nousemaan. Hörpin muuten eilen saunassa taas tuollaisen. Parempaa tuo on löylyissä kuin vahvemmat versiot.Joka hörpyn jälkeen ihmettelen, että miten vitussa tässä ei muka ole alkoholia?!
Joo, olihan siinä hitusen, mutta mitätön määrä - mutta mahdollisesti maun säilyttämisen kannalta oleellinen. Jos tota vielä lähdettäis puristamaan pois, niin mahdollisesti menis makukin pilalle prosessissa.No on siinä 0,3% mutta minä ainakin luokittelen tuon täysin holittomaksi. Ei saa tuota juomalla promilleja nousemaan. Hörpin muuten eilen saunassa taas tuollaisen. Parempaa tuo on löylyissä kuin vahvemmat versiot.
Kuinkas kylmässä tuota oikein juot? Minä olen tuota joskus maistellut. Juotavan hyvää kyllä, mutta ei herätä hirveitä himoja.Olisi pitänyt varmaan antaa jäähtyä, eikä ottaa suoraan jääkaapista.
***+
Suoraan jääkaapista otin:thumbfh: Olisi ehkä pitänyt ottaa ensin Leffe Blonde tai Kukko lager ja antaa tuon olla huoneenlämmössä juomatovin.Kuinkas kylmässä tuota oikein juot? Minä olen tuota joskus maistellut. Juotavan hyvää kyllä, mutta ei herätä hirveitä himoja.
No enpä sitten ostanut:thumbfh:Nokian Året Runt tai Slottkällansin imperial stout ois kyllä poikaa tähän väliin..