Tänne kaikki Skyggeboy -kortit

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Skygge on aina jos ei ensimmäisenä niin sun jälkeen toisena puolustelemassa oikeutta vittuilla aina ja kaikille. Se saattaa jättää sen väärinkäsityksen, että kyseiselle hahmolle sais itselleenkin vittuilla. Ne hahmot joille vittuilusta sille on huomautettu on pääasiassa niitä jotka ei myöskään jaa vittuiluja kelleen. Jos ja kun se nyt sitten on skyggenkin kohdalla menny joskus yli niin se on toki ikävää, mutta tän toikin sisältö ei nyt vielä kovin paha mun mielestä ole, vastaanottajan omat tavat huomioiden.
Ei tässä kukaan vittulusta ollut valittamassa, vaan siitä omaan hyveellisyyteensä tukahtuvasta moralisoinnista. Joka kaikki muuten ei ole ollut täällä julkisesti luettavissa.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Ei tässä kukaan vittulusta ollut valittamassa, vaan siitä omaan hyveellisyyteensä tukahtuvasta moralisoinnista. Joka kaikki muuten ei ole ollut täällä julkisesti luettavissa.
Niin juuri. Ei minua se vittuilu juurikaan häiritse. Se minua häiritsee, että heti ollaan miulle valittamassa, jos hassuttelen. Moderaattoreita myöten on tullut sellaista kyräilyä. Vituttaa vaan, kun pitää jatkuvasti huudella että "Skyggeboi sitä ja tätä" ja itse hassutellaan sen minkä ehtii. :thumbfh:

burb

.
Muut täällä näköjään saa hassutella, mutta jos mie jotain sanon ni se on heti ihan helvetin kauheeta ja maailman loppu.
No se mun tokaisu oli kyllä kans tarkoitettu hassutteluksi, aivan typerää hassuttelua toki, olinhan minäkin osaltani sotkemassa Iso8:n toikkia vaikka hän nimenomaan pyysi jotta että ei. Siitä pahoittelut. Sekä Iso8:lle että Sgröbölle.
Ei siinä ollut sen kummempaa syytä nostaa juuri sinua silmätikuksi, olipahan vain kommenttivirta jotenkin semmonen että nuljahti siihen väliin semmonen aivoräkä.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
No se mun tokaisu oli kyllä kans tarkoitettu hassutteluksi, aivan typerää hassuttelua toki, olinhan minäkin osaltani sotkemassa Iso8:n toikkia vaikka hän nimenomaan pyysi jotta että ei. Siitä pahoittelut. Sekä Iso8:lle että Sgröbölle.
Ei siinä ollut sen kummempaa syytä nostaa juuri sinua silmätikuksi, olipahan vain kommenttivirta jotenkin semmonen että nuljahti siihen väliin semmonen aivoräkä.
Juu saat anteeksi :)

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Nomi taisi hipoa napakymppiä tuolla toisessa toikissa. Se, mikä on tähän asti ollut foorumin normaalia hassuttelua, on melko yllättäen muuttunutkin kiusaamiseksi yhden hahmon alettua ottaa se henkilökohtaisesti.

Pahoin pelkään että ongelman ratkaiseminen edellyttää rakenteisiin koskemista. Siitä, mihin rakenteeseen tulisi koskea, voidaan sitten vääntää kättä.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Nomi taisi hipoa napakymppiä tuolla toisessa toikissa. Se, mikä on tähän asti ollut foorumin normaalia hassuttelua, on melko yllättäen muuttunutkin kiusaamiseksi yhden hahmon alettua ottaa se henkilökohtaisesti.

Pahoin pelkään että ongelman ratkaiseminen edellyttää rakenteisiin koskemista. Siitä, mihin rakenteeseen tulisi koskea, voidaan sitten vääntää kättä.
Näinhän se voi olla. Hassuttelussa ei mielestäni ole mitään vikaa, mutta siinä että jos joku hahmo suuttuu ja aletaan kuorossa syyttämään yhtä hahmoa hassuttelusta (tässä tapauksessa minua) ja kiusaamisesta, niin se on ihan perkeleen rasittavaa. Ihan kuin kaikki muut paitsi mie saisivat hassutella täällä? :doubtful:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Päätetään niin, että ennen vaaleja ei tehdä mitään ja vaalien jälkeen jätetään se seuraavien vaalien jälkeen.:ahem:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Onko tämä ajojahti alkamassa, jatkumassa vaiko kenties loppumassa?

Olis hyvä tietää.

Ria

Jäässä
Vasta alkamassa ja se on tietenkin Skyggeboyn vika se.