Huomasin juuri pahan virheen, ajattelin siellä olevan pääkallosalmiakkia. Pöljäpä hyvinkin.Sinä, joka veit sen pussin jossa oli mm. mun vasara ja rullamitta, olet ihan pöljä. Jos palautat sen heti sinne mistä otit niin ei tule seuraamuksia tai muuten. Ja anna olla äärimmäinen kerta kun toimit tuoll' laill'.
:frown:En anna.
Aika huonosti muuten uppoo naula tuolla banaanilla mäiskiessä.Miksiköhän eväspussissani oli banaanin sijasta vasara ja laskiaispullan sijasta mitta? :mad_old:
Ellei peräti kokonainen korskuva orhi! Siinä sitä on ihmeissään kun peiton alla kurvailee ehta verrari.Ni ja henkilöllisyytesi on tiedossa! Ja missä sun perhe asuu! Jos ei ala vasara ja rullamitta palautua niin joku voi herätä HEVOSENPÄÄ vieressään! Näin!
En postaa tähän Lolo-vainaan tuotantoa lain.Ellei peräti kokonainen korskuva orhi! Siinä sitä on ihmeissään kun peiton alla kurvailee ehta verrari.
petyin.En postaa tähän Lolo-vainaan tuotantoa lain.
Emmä. Näin kelvoton ei ole sulle kelvollinen, sä ansaitset Ukko Nooan tms.Ma jo luulin etta oot paattanyt kosia mua.
Rupesi kiinnostamaan että mitä muuta pussissa oli?Sinä, joka veit sen pussin jossa oli mm. mun vasara ja rullamitta, olet ihan pöljä. Jos palautat sen heti sinne mistä otit niin ei tule seuraamuksia tai muuten. Ja anna olla äärimmäinen kerta kun toimit tuoll' laill'.
Napanöyhtää ja tupakkirulla.Rupesi kiinnostamaan että mitä muuta pussissa oli?
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=1198691&postcount=11Tilanne ohi, työkalut lienee siskon luona, ite oon ne sinne vieny.
Nyt saa solvata, aika alkaa hep.
Ja kuka sen sit maarittaa kopo?Emmä. Näin kelvoton ei ole sulle kelvollinen, sä ansaitset Ukko Nooan tms.
*Solvaa burbia*Tilanne ohi, työkalut lienee siskon luona, ite oon ne sinne vieny.
Nyt saa solvata, aika alkaa hep.