Noj-juu. Pakko liittyä seuraan tummaan, vaikka ei sillä ole mitään merkitystä.Mikään EI OLE VASTENMIELISEMPÄÄ kuin saada noin pahasti turpaansa juuri Jenkeiltä joten Kanada tai Slovakia olkaa hyvä ja murskatkaa USA finaalissa. Muuta en vaadi.Piste.
Juuri näin.Ei mulla ole USA:n joukkuetta vastaan mitään antipatioita. Kyllä Suomi hävisi tämän ottelun ihan itse.
Bäckström otti muuten juuri rangaistuksen.
Aika nappiin osuit. Eipä täällä tosiaan moni voi lytätä leijonia kun omakin touhu on aikamoista alisuorittamista.Suurempi floppi tämän toikin avaaminen kuin Suomen lätkäjengin sloboilu.
Mitäköhän modet oikein odottaa?Lukkoon ja poistoon.
USA oli paljon parempi ja ansaitsee mennä kultapeliin.
Pelkäävät että Suomikin alkaisi pelata.Musta jenkit ovat olleet erittäin kilttejä, kun eivät ole ensimmäisen erän jälkeen tehneet enämpi maaleja.
Oikein hyvin kiteytetty. Ei kai se ole jenkkien vika jos suomalaiset ovat ihan sysipaskoja.Ei mulla ole USA:n joukkuetta vastaan mitään antipatioita. Kyllä Suomi hävisi tämän ottelun ihan itse.
Niinpä tekee. As much as possible.No pakkoha se on toki antaa rispektiiki USA:lle. Loistavia nuoria pelaajia toisinku Suomen ikämiehet ja sitä rataa. EOM siellä, mut kyl vituttaa.
Katos mr Fair Playtä!Noj-juu. Pakko liittyä seuraan tummaan, vaikka ei sillä ole mitään merkitystä.