Tässä otsikossa vihataan USA:n lätkäjoukkuetta

de rong

Banned
Mikään EI OLE VASTENMIELISEMPÄÄ kuin saada noin pahasti turpaansa juuri Jenkeiltä joten Kanada tai Slovakia olkaa hyvä ja murskatkaa USA finaalissa. Muuta en vaadi.Piste.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ei mulla ole USA:n joukkuetta vastaan mitään antipatioita. Kyllä Suomi hävisi tämän ottelun ihan itse.

Bäckström otti muuten juuri rangaistuksen. :eek:

Makkonen

Guest
Ei mulla ole USA:n joukkuetta vastaan mitään antipatioita. Kyllä Suomi hävisi tämän ottelun ihan itse.

Bäckström otti muuten juuri rangaistuksen. :eek:
Juuri näin.
Paha se on parempiaan mennä vihaamaan.

de rong

Banned
Pitihän se arvata et vaikee matsi tulee mut et 10minuutis 0-6?Täähän on paljon pahempiku Salt Lake Cityn 6-0 tappio.

Ode

Maailmanlupaus
Sijainti
Oulu
Lukkoon ja poistoon.

USA oli paljon parempi ja ansaitsee mennä kultapeliin.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Miksi jenkkejä pitäisi vihata? Kyllä lammaslauma tössi ihan itse korkeimman omakätisesti, kuten teki Ruåttiakin vastaan.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Formuloissakin helposti vihataan suomalaisten menestyksen tiellä olevia :thumbup:

Trullinkaasu

Well-known member
Enemmän minua vaan kanukit ottaa päähän. Ei tuo Kanekaan jaksa ketuttaa, vaikka ei mikään idoli olekaan.

Mikä tämän toikin idea on? Suurempi floppi tämän toikin avaaminen kuin Suomen lätkäjengin sloboilu.

de rong

Banned
No pakkoha se on toki antaa rispektiiki USA:lle. Loistavia nuoria pelaajia toisinku Suomen ikämiehet ja sitä rataa. EOM siellä, mut kyl vituttaa.

de rong

Banned
kai mullaki jotai suomen verta onku jäädyin ite täysin kattoessani 6-0 teurastusta. Jotenki tuli jäätyny,trauma-olo. Ei helevetti

pendellstock

Well-known member
Joo ei oo syytä vihaa USAa siksi, että ne on niin hyviä.

Formuloista jos hakee verrantoa, niin Hamiltoniakaan ei kyl vois vihata siksi että se on niin nopee kuski, mutta siksi voi, että se on sikaillu urallaan paljon uran pituuteen nähden Kimin blokkailuista Brasiliassa lähtien.

USA ei tässä nyt syyllistynyt mihinkään antipatioita aiheuttaviin toimiin, eikä peli ratkennut edes aavistuksen jenkkejä suosineeseen tuomarilinjaankaan, eli kaikki kunnia jenkeille. Toivottavasti laittavat kanukit koville sunnuntaina:thumbup:

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Mulla taas on sellainen ajattelutapa, että jos joku joukkue voittaa pleijareissa Suomen (pl. Ruotsi) niin sitten olisi parempi voittaa myös mestaruus. USA:n kultaa odotellessa :alppu: