Tähän ilmoitukset heräämisistä...

No hittolainen. Heräsin puheluun ennen herätyskellon soimista ja tietenkin kahvijauhot loppu.

Tunti sitten heräsin, kävin suihkussa, paistoin pekonia ja pari häränsilmää ja nyt syön nautinnolla.

S.A sanoi:
Tunti sitten heräsin, kävin suihkussa, paistoin pekonia ja pari häränsilmää ja nyt syön nautinnolla.
Paljon se paino oli.:D

Pekonin toinen nimihän on Hidas sydänkohtaus.:(

Thunder sanoi:
Kuvittelet vain vai onko sinulla talvihorrosvelkaa? Et ole ilmoittautunut lainkaan tammikuusta lähtien kunnes vähän ennen Fykkösten avauskisaa ilmoittauduit. Päättelimme, että olet varmaan talvihorroksessa.
Se ei tarkoita unta vaan sitä, että olet ihan jäykkänä kuin jääpuikko ja istut tietokoneen ääressä sormet näppäimistössä.

Ei kyl mä tarkempien pohdintojen jälkeen oon tullut siihen tulokseen, että toi nukkuminen johtui vain heterouteni pönkittämisestä.

Heräsin tossa 40 minuuttia sitten. Jalkoja särkee ja väsyttää, oliskohan pitänyt jättää Särkkä eilen väliin? Ei vaan pystynyt, kun siellä nimittäin esiintyi TAIVALKUNTA BEAT!

Jason Voorhees sanoi:
Huomenta kaikille

Voi jumalauta, kun se International Space Station-peli jäi ohi silmieni, helkutti. Täytynee kai laittaa Rainlendariin muistutukset joka viikoksi, jos pidät pelin aina 7 päivän välein?

Thunder sanoi:
Voi jumalauta, kun se International Space Station-peli jäi ohi silmieni, helkutti. Täytynee kai laittaa Rainlendariin muistutukset joka viikoksi, jos pidät pelin aina 7 päivän välein?

Mites tuo minun lainaukseni liittyy tähän?

Jason Voorhees sanoi:
Mites tuo minun lainaukseni liittyy tähän?

Ei mitenkään, havaitsin vaan kun olit hereillä niin ajattelin kysyä ICC-pelin ilmestymistoikkien aikaväleistä, 7 päivän välein vai?

Thunder sanoi:
Ei mitenkään, havaitsin vaan kun olit hereillä niin ajattelin kysyä ICC-pelin ilmestymistoikkien aikaväleistä, 7 päivän välein vai?

Keskimäärin seitsemän päivän välein. Jos kuuden ja joskus kahdeksan päivää saa odotella seuraavaa peliä.

Arkeen on taas tullut herättyä ~40 minuuttia sitten.