Tahdon2013

jjv

Arschloch
Turhaan kristilliset edes puhuvat mistään hallituspuolueista tuohon äänestykseen liittyen, kun tarkoitus on äänestää omantunnon mukaan ilman ryhmäkuria. Onneton kiristysyritys.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Voisitko perustella mihin Raamatun kohtiin nykyinen avioliittolainsäädäntö perustuu.
Eikös se löydy sieltä kohtiilta missä on niitä pitkiä romanttisia vetten päällä suoritettuja kävelyretkiä, jotka johtavat kalastusretkiin kavereitten kanssa. Näin Bill Maheria lainatakseni.

nese

Well-known member
Täällä foorumillahan sitä poikarakkautta on oikeen kunnolla, kun kaikki haluais naimisiin! Onnea teille, pidän peukkua pystyssä, eli peukutan teitä :thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Täällä foorumillahan sitä poikarakkautta on oikeen kunnolla, kun kaikki haluais naimisiin! Onnea teille, pidän peukkua pystyssä, eli peukutan teitä :thumbup:
Onko sulla jotain poikarakkautta vastaan vai?:doubtful:

nese

Well-known member
Että on olemassa poikarakkautta?:doubtful:

Missä helvetin umpiossa säkin olet kasvanut?:rolleyes:
Siitä, että foorumilla on poikarakkautta. Ja kiitos kysymästä, täällä perseessäsi olen asunut vähän aikaa. Ei ole mossella käynyt flaksi, kun ei oo tullu mulle seuraa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Siitä, että foorumilla on poikarakkautta. Ja kiitos kysymästä, täällä perseessäsi olen asunut vähän aikaa. Ei ole mossella käynyt flaksi, kun ei oo tullu mulle seuraa.
Ooksä nyt ihan järkyttynyt?

Erisnimet muuten kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.

Hartsa76

Well-known member
Turhaan kristilliset edes puhuvat mistään hallituspuolueista tuohon äänestykseen liittyen, kun tarkoitus on äänestää omantunnon mukaan ilman ryhmäkuria. Onneton kiristysyritys.
Kristilliset eivät ole nähtävästi huomanneet edes sitä, että hallitus ei ole tuomassa tasa-arvoista avioliittolakia uudelleen käsittelyyn vaan sen tuo käsittelyyn uudelleen Suomen kansa ja yksikään hallituspuolue ei ole luvannut kristillisille vastustaa tasa-arvoista avioliittolakia.

Itse toivon todella tasa-arvoisen avioliittolain menevän läpi eduskunnassa, koska sitten saisivat sekä kristilliset että perussuomalaiset nokilleen ja olisi myös hauska nähdä miten se vaikuttaisi näiden kahden puolueen vaalikamppanjaan seuraavissa eduskuntavaaleissa.