Hallituksella säilyisi enemmistö, vaikka Kristillisdemokraatit lähtisivätkin hallituksesta.Toivottavasti tämä on heille kynnyskysymys, jotta hallitus kaatuu.
Voisitko perustella mihin Raamatun kohtiin nykyinen avioliittolainsäädäntö perustuu.Niin ja Raamatussa!
Höh.Hallituksella säilyisi enemmistö, vaikka Kristillisdemokraatit lähtisivätkin hallituksesta.
Sitä en tiedä, mutta kait KD tietäs enämpi miksei sitä saisi muuttaa.Voisitko perustella mihin Raamatun kohtiin nykyinen avioliittolainsäädäntö perustuu.
Eikös se löydy sieltä kohtiilta missä on niitä pitkiä romanttisia vetten päällä suoritettuja kävelyretkiä, jotka johtavat kalastusretkiin kavereitten kanssa. Näin Bill Maheria lainatakseni.Voisitko perustella mihin Raamatun kohtiin nykyinen avioliittolainsäädäntö perustuu.
Onko sulla jotain poikarakkautta vastaan vai?:doubtful:Täällä foorumillahan sitä poikarakkautta on oikeen kunnolla, kun kaikki haluais naimisiin! Onnea teille, pidän peukkua pystyssä, eli peukutan teitä :thumbup:
Ei, olen iloisesti yllättynyt :ahem:Onko sulla jotain poikarakkautta vastaan vai?:doubtful:
Että on olemassa poikarakkautta?:doubtful:Ei, olen iloisesti yllättynyt :ahem:
Siitä, että foorumilla on poikarakkautta. Ja kiitos kysymästä, täällä perseessäsi olen asunut vähän aikaa. Ei ole mossella käynyt flaksi, kun ei oo tullu mulle seuraa.Että on olemassa poikarakkautta?:doubtful:
Missä helvetin umpiossa säkin olet kasvanut?
Ooksä nyt ihan järkyttynyt?Siitä, että foorumilla on poikarakkautta. Ja kiitos kysymästä, täällä perseessäsi olen asunut vähän aikaa. Ei ole mossella käynyt flaksi, kun ei oo tullu mulle seuraa.
En, vaan todella iloinen.Ooksä nyt ihan järkyttynyt?
Erisnimet muuten kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.
No siitä sitten vaan etsimään itselle sopivaa kumppania!En, vaan todella iloinen.
Kristilliset eivät ole nähtävästi huomanneet edes sitä, että hallitus ei ole tuomassa tasa-arvoista avioliittolakia uudelleen käsittelyyn vaan sen tuo käsittelyyn uudelleen Suomen kansa ja yksikään hallituspuolue ei ole luvannut kristillisille vastustaa tasa-arvoista avioliittolakia.Turhaan kristilliset edes puhuvat mistään hallituspuolueista tuohon äänestykseen liittyen, kun tarkoitus on äänestää omantunnon mukaan ilman ryhmäkuria. Onneton kiristysyritys.