Kiitos. *itkee lisää*Itkijät.
Oik yot on kivoja. Mulla on ollu kahden viime vuoden aikana kolmen sellasen kanssa sutinaa (ei Pekkiksen) ja yhden valmistuneen. Ja tää intohimoisin ja jotenkin jännin taisi olla Pekkiksen tuttujakin... tai mitä siellä kirjekursseilla nyt tutustuu. Gradunsa jätti kesällä ja vissiin jo valmis. Oioi... tulipa kaihoisa mieli. Moon vähän ihmetelly, että miten näitä juristeja on niin pukannu viime aikoina ja päätelly, että heidän kanssaan on helppo sopia asioita kun sopimisen ammattilaisia ovat. Ja ymmärtävät suoraa puhetta. Kai.Siis täh? Tajuan, et tää on (kai) tätä kuuluisaa hassuttelua, mut ei kai jumalauta ala taaas tää luulo, et oik.yo:t on yksinkertaisia?
Edit: Mitä mun pitää tehä, et uskotte, että ketkään oik.yo:t eivät ole yksinkertaisia?
Naimisissa oik. yo:n kanssa tai no nykyään ON ja parin kuukauden päästä OTM.Oik yot on kivoja. Mulla on ollu kahden viime vuoden aikana kolmen sellasen kanssa sutinaa (ei Pekkiksen) ja yhden valmistuneen. Ja tää intohimoisin ja jotenkin jännin taisi olla Pekkiksen tuttujakin... tai mitä siellä kirjekursseilla nyt tutustuu. Gradunsa jätti kesällä ja vissiin jo valmis. Oioi... tulipa kaihoisa mieli. Moon vähän ihmetelly, että miten näitä juristeja on niin pukannu viime aikoina ja päätelly, että heidän kanssaan on helppo sopia asioita kun sopimisen ammattilaisia ovat. Ja ymmärtävät suoraa puhetta. Kai.
NO voihan OMG.Naimisissa oik. yo:n kanssa tai no nykyään ON ja parin kuukauden päästä OTM.
Tää munkin herkullisin oli kyllä avoliitossa ja näin kerran jopa miehensä ja istuttiin pari tuopit yhdessä. Oli jännät paikat. Nää loput manselaisia.Naimisissa oik. yo:n kanssa tai no nykyään ON ja parin kuukauden päästä OTM.
NO voihan OMG.
Siis täh? Tajuan, et tää on (kai) tätä kuuluisaa hassuttelua, mut ei kai jumalauta ala taaas tää luulo, et oik.yo:t on yksinkertaisia?
Edit: Mitä mun pitää tehä, et uskotte, että ketkään oik.yo:t eivät ole yksinkertaisia?
Sithit.
Keke- Kimi Räikkönen
- Mika Häkkinen tää heppuhan on oikeesti peräti kaksinkertainen
Jar Jar Binks?Jedit.
Ewokit.
Wookiet.
Jatkuvasti teoksiaan muokkaavat elokuvaohjaajat.
Jabba the Hut.
Raisiolaiset.
Satakuntalaiset.
Rokkarit.
Rollarit.
Nyt vittu. Saamani tiedon mukaan Cameron on muokatuttanut Titanic'in kolmiulotteiseksi.Jedit.
Ewokit.
Wookiet.
Jatkuvasti teoksiaan muokkaavat elokuvaohjaajat.
Jabba the Hut.
Raisiolaiset.
Satakuntalaiset.
Rokkarit.
Rollarit.
Olis käyttänyt nekin rahat parantamaan sen paatin navigointijärjestelmää, ettei taas törmäis jäävuoreen.Nyt vittu. Saamani tiedon mukaan Cameron on muokatuttanut Titanic'in kolmiulotteiseksi.
Katonko, vai enkö kato?