Taisteluparien motellihuone

• Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

burb

.
Ehditkö muuten ees nähdä?
NO EN!
Paskamaista. Olen hidas.

Pitäis olla joku tsättiversio tästä vapaasta ja semmonen kikare siinä että viestin lähettäjä merkkaa ¤tissit¤ tagin joka aiheuttaa muille tsättääjille äänimerkin jolloin tietää katsoa töllöä kohti. Tissit tai ei, mutta siis jotain mielenkiintoista.

Mun onneks päätin tallentaa Emmanuellen enkä Julman Maan. Voin katsella hidastuksena jälkikäteen. Ihan lonkalta oletin että Julmassa Maassa on vähemmän runkattavaa. Voin olla väärässäkin.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
NO EN!
Paskamaista. Olen hidas.

Pitäis olla joku tsättiversio tästä vapaasta ja semmonen kikare siinä että viestin lähettäjä merkkaa ¤tissit¤ tagin joka aiheuttaa muille tsättääjille äänimerkin jolloin tietää katsoa töllöä kohti. Tissit tai ei, mutta siis jotain mielenkiintoista.

Mun onneks päätin tallentaa Emmanuellen enkä Julman Maan. Voin katsella hidastuksena jälkikäteen. Ihan lonkalta oletin että Julmassa Maassa on vähemmän runkattavaa. Voin olla väärässäkin.
Sissy on aika prn00

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Mä aion kyllä alkavalla kaudella ottaa meidän tiimissä ihan suvereenisti sen ykköskuskin statuksen. Tähän mennessä se on ollut vähän kahden kauppa. Mielestäni olen ollut nopeampi olosuhteet huomioon ottaen jo viime kaudella.

Mää olin muuten, btw, yhessä aika-ajossa toista teijän joukkuelaista nopeampi. :frank:

En sitä tässä sen enempää kerro. Kattokoot muut ihmiset ketä ja syyn siihen tois'aalta...

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ja onkin.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Pistä mulle privassa osoitteesi niin mä lähetän sulle postissa ekan iPadini. Toivon toki vastalahjaksi sun ekaa android-kapulaasi :thumbup:
Mitä ihmettä mä tekisin jollain Ipadilla. Katselisin jotain Apple julkaisuja ??? Kiinni olevan Minigrip pussin saa sentään auki ja laitteuu sisään, mitä tykkää...
Onko sulla niitä useampia?? Kerran hyväksi tehty ja silti täytyy uusia :D

Lahjoita se rautas vaikka sille 12-vuotiaalle, joka on sitä ollu yötäpäivää tekemässä jossain kiinassa :thumbup:

burb

.
Oma viestinihän oli hassuttelua, ja tiedän että Forumin ulkopuolisessa tsätissä on kaikennäköisiä kivoja koodeja esim. noppapelejä tms. tärkeää, mutta ONKS HITTO OIKEESTI JOSSAIN TSÄTTI JOHON TULEE FORUMIN VAPAAN VIESTIT TISSIKOODILLA JA ÄÄNIMERKILLÄ VARUSTETTUNA?????????????

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Oma viestinihän oli hassuttelua, ja tiedän että Forumin ulkopuolisessa tsätissä on kaikennäköisiä kivoja koodeja esim. noppapelejä tms. tärkeää, mutta ONKS HITTO OIKEESTI JOSSAIN TSÄTTI JOHON TULEE FORUMIN VAPAAN VIESTIT TISSIKOODILLA JA ÄÄNIMERKILLÄ VARUSTETTUNA?????????????
Ei uskos, että sun viesteissä on hassuttelua.