Tallikunkku, kehityskeskustelu

Mitenkä pisteytys hoidetaan kaudella 2010?

  • Alkupisteet -3, sama kuin viime vuonna

    Äänet: 7 63,6%
  • Parhaalle 5, muille paljonka jäljessä

    Äänet: 4 36,4%
  • Joku ihan muu mikä?

    Äänet: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    11
  • Äänestys suljettu. .

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
kouvo avaa kokouksen *köh köh*

Kohta 1.
Parempi nimi ei haittaisi veikkausta:D

Kohta 2.
Muut parannusideat

Täällä jotain nimi-ideoita jo heitelty ilmaan.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mietin kokonaiskisan pääpalkintoa. Kelle kelpaisi pieni lahjakortti Alkoon tai muuhun haluamaansa liikkeeseen?
 

Nick

sadasseitsemäs
Liittynyt
30.6.2004
Viestit
2047
Sijainti
Tampere
kouvotsvoni sanoi:
Mietin kokonaiskisan pääpalkintoa. Kelle kelpaisi pieni lahjakortti Alkoon tai muuhun haluamaansa liikkeeseen?
Katotaan sitten vikan kisan jälkeen, että mones mä oon :D

Ei vais, ihan hyvän kuulonen palkinto se olis. Valitettavasti itellä ei ole varaa palkita 1X2:sen voittajaa (toivottavasti kaikki ei nyt lopeta veikkaamista :D )
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Nick sanoi:
Katotaan sitten vikan kisan jälkeen, että mones mä oon :D

Ei vais, ihan hyvän kuulonen palkinto se olis. Valitettavasti itellä ei ole varaa palkita 1X2:sen voittajaa (toivottavasti kaikki ei nyt lopeta veikkaamista :D )
En lopeta veikkausta. Hyvä onpi:thumbup:
 

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Liittynyt
17.4.2006
Viestit
1737
Sijainti
Suomi Finland
Mun mielestä veikkausta pitäis kehittää sellaseen suuntaan, jossa mä saisin pisteitä. Nykysäännöt ei suosi muo lain. Vois muuttaa sääntöjä vaikka siten, että jos arvaa ihan päin p......tä niin saa ne miinukset sitten plussina! Alkaa jo sen verran korpeemaan toi veikkaus että tuleva osallistumiseni on nyt ihan siinä ja siinä :alppu: :D :p
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
geiloord sanoi:
Mun mielestä veikkausta pitäis kehittää sellaseen suuntaan, jossa mä saisin pisteitä. Nykysäännöt ei suosi muo lain. Vois muuttaa sääntöjä vaikka siten, että jos arvaa ihan päin p......tä niin saa ne miinukset sitten plussina! Alkaa jo sen verran korpeemaan toi veikkaus että tuleva osallistumiseni on nyt ihan siinä ja siinä :alppu: :D :p
Heikot sortuu elon tiellä;) Veikkaa vaan paremmin, ei se sen vaikeampaa ole:p Minäkin omassa veikkauksessani jaetulla 16 sijalla (korpeaa).
 

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Liittynyt
17.4.2006
Viestit
1737
Sijainti
Suomi Finland
kouvotsvoni sanoi:
Heikot sortuu elon tiellä;) Veikkaa vaan paremmin, ei se sen vaikeampaa ole:p Minäkin omassa veikkauksessani jaetulla 16 sijalla (korpeaa).
Kai tässä sitten pitää alkaa soittelemaan linjat kuumina eräälle hobitin kokoiselle vaikuttajalle ja kysellä pieniä veikkausvinkkejä vastaisuudessa. No ens kisassa lupaan avata pistetilini!

Sopiva nimi vois olla toi Lancerin ehdottama talliveikkaus. Tai vaikka tallit järjestykseen. Tai tallit perinteiseen järjestykseen. Tai Kouvon oma visa. Tai ihan mikä vaan.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
geiloord sanoi:
Kai tässä sitten pitää alkaa soittelemaan linjat kuumina eräälle hobitin kokoiselle vaikuttajalle ja kysellä pieniä veikkausvinkkejä vastaisuudessa.
Minkäs takia omassa ystäväpiirissäni on vain örkkejä (jokunen hiisikin)? Ei niiltä saa mitään vinkkejä, pelkkää örinää!

Talliveikkaus olisi sopivan lyhyt nimi. Tai sitten Talli-Kouvo Veikkatsvoni.

Mukavampi olisi saada joku piste kuin 0 eli miinustelut pois?
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17750
Sijainti
East of Eden
Nykyinen nimi ok, mutta voishan se olla vaikka "Talliveikkaus"

Palkinnoksi käy mikä vaan, (jos tässä nyt sattuis vaikka voittamaan). :eek:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Voisin pistää lakin alle miinustelun poistamisesta.. Taikka vähentää miinustelua ainaskin. Minusta kuiteskin hyvä veikkaus saisi olla parempi kuin pari huonoa.. Vai olenko yksinäni?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Semmostakin tässä mietin, että kyllä ne pistepotit alkavat kasvaa kisaa kohti kauden edetessä, kun tallien vahvuudet noin suurinpiirtein selvillä. Viime kauden päätöksessä esim kaikki 14 osallistujaa saivat pisteitä, vaikka olikin nuo miinustelut mukana.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Itseäni kiinnostaisi nimetä tämä burbin taannoin ehdottomasti Tallikunkuksi:D :D ...höhö.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Lisää ehdotuksia:
Kouvon perinteinen talliveikkaus
Kouvon legendaarinen talliskaba
Legendaarisen Kouvon perinteinen talliveikkausskaba
 
Ylös