Katotaan sitten vikan kisan jälkeen, että mones mä oonkouvotsvoni sanoi:Mietin kokonaiskisan pääpalkintoa. Kelle kelpaisi pieni lahjakortti Alkoon tai muuhun haluamaansa liikkeeseen?
En lopeta veikkausta. Hyvä onpi:thumbup:Nick sanoi:Katotaan sitten vikan kisan jälkeen, että mones mä oon
Ei vais, ihan hyvän kuulonen palkinto se olis. Valitettavasti itellä ei ole varaa palkita 1X2:sen voittajaa (toivottavasti kaikki ei nyt lopeta veikkaamista )
Heikot sortuu elon tiellä Veikkaa vaan paremmin, ei se sen vaikeampaa ole Minäkin omassa veikkauksessani jaetulla 16 sijalla (korpeaa).geiloord sanoi:Mun mielestä veikkausta pitäis kehittää sellaseen suuntaan, jossa mä saisin pisteitä. Nykysäännöt ei suosi muo lain. Vois muuttaa sääntöjä vaikka siten, että jos arvaa ihan päin p......tä niin saa ne miinukset sitten plussina! Alkaa jo sen verran korpeemaan toi veikkaus että tuleva osallistumiseni on nyt ihan siinä ja siinä :alppu:
Kai tässä sitten pitää alkaa soittelemaan linjat kuumina eräälle hobitin kokoiselle vaikuttajalle ja kysellä pieniä veikkausvinkkejä vastaisuudessa. No ens kisassa lupaan avata pistetilini!kouvotsvoni sanoi:Heikot sortuu elon tiellä Veikkaa vaan paremmin, ei se sen vaikeampaa ole Minäkin omassa veikkauksessani jaetulla 16 sijalla (korpeaa).
Minkäs takia omassa ystäväpiirissäni on vain örkkejä (jokunen hiisikin)? Ei niiltä saa mitään vinkkejä, pelkkää örinää!geiloord sanoi:Kai tässä sitten pitää alkaa soittelemaan linjat kuumina eräälle hobitin kokoiselle vaikuttajalle ja kysellä pieniä veikkausvinkkejä vastaisuudessa.
Annanpasjupla sanoi:Joo, älä anna meidän häiritä.
Jopas ollut promilleja heti aamutuimaan:thumbfh:kouvotsvoni sanoi:Itseäni kiinnostaisi nimetä tämä burbin taannoin ehdottomasti Tallikunkuksi ...höhö.