James Hunt
Active member
- Liittynyt
- 18.3.2007
- Viestit
- 36
Aika pohdiskella tallien sisäisiä taistelupareja.
Rosberg-Haapoja:
Ilman muuta Rosbergin heiniä. Huhujen mukaan talli on valmis tuunaamaan Rosbergin moottorin testoja vaikka niin tappiin että se räjähtää, kunhan mies on edellä ja häntä voidaan markkinoida ykköskuskina ja tulevana mestarina.
Keita-Elg
Jarno Elg on ajanut yhden GP:n, jossa hän paloitteli autonsa ja sytytti sen lopulta palamaan lähtöruudukossa. Hänen tiiminsä yritti puhua hänelle järkeä, mistä seurasi se että hän tukehdutti mekaanikkonsa ilmastointiteippiin ja pisti tyttöystävänsä korjaamaan paloitellun auton lähtöruudukosta. Uskon Keitaan.
Katajisto-Sjomkin
Sjomkinin tuntipalkka on parempi kuin Musiikkitalon Puolalaisilla, lähentelee kymppiä tunnissa. Eli eikös se nyt jo riitä? Pitäisikö muka kyetä ajamaan tasaisesti Katajistoa vastaan? Katajisto tuo kyllä autoon 50kg enemmän painoa, mutta se kompensoidaan laittamalla Sjomkinille varikkosuora-rajoitin päälle koko kisan ajaksi. SUOMI VOITTOON!!!!
Okkonen-Tolvanen
Okkosen tavoite oli lähinnä mahtua autoon ja saada painot alas. Tolvanen on mukana vaalien takia, saadakseen ääniä. Jos talli on mukana vielä kauden puolivälissä, se on yllätys. Huhut kertovat, että Pirinen kuitenkin ilmoittaa tallin kesken kauden mukaan Latvian mestaruussarjaan, jotta saataisiin voittoja ja mestaruuksia.
Augustin-Kauramäki
Kaura on kova tuikkaamaan aika-ajoissa, mutta kun kierroksia kertyy peräjälkeen yli 5 kpl, niin mies alkaa taantua Niko Jokismaiseen köröttelyyn. Vasen-oikea mutkayhdistelmät menee hyvin, mutta jos koko rata ei olekaan pelkkää suoraa, niin mies jää kymmenyksen per mutka. Ns. Mika Salo-syndrooma. Augustinilla on valtavat eturistiriidat, mies on sarjan pääsihteeri ja samaan aikaan yrittää eläkeikäisenä pärjätä Kauralle, joka on suorien mestari. Ei hyvältä näytä Pertille.
Elovaara-Ilmen
Mäntäkenraali Mäntynen on pistänyt pojat ajamaan toisiaan vastaan, ja välillä myös Tatterbackan Tommi on käynyt alittamassa heidän kierrosaikojaan. Mäntäkenraali Mäntynen näyttää hardcore-pornoa varikkoscreenillä, hyvä keino psyykata ottelijat katselemaan muuta kuin Rosbergin kierrosaikoja. Tiukka pari, veikkaan että Ilmenin kukkakaalikorva estää varikkokutsun kuulemisen ja Elovaara ehtii edelle, kun Ilmen tekee ylimääräisen stopin.
Hyvämäki-Koota
Hyvämäki on ikuinen haihattelija. Jos hän jää Kootalle sekunnin kierroksella, hän ajattelee että se on varma merkki siitä että seuraavalla mennään sekunnilla edelle. Ei näin...
Helin-Asikainen
Asikainen voittaa painoedun ansiosta. Jarmolle maistuu ruoka, hän häviää Idille juuri ne ratkaisevat sadasosat jotka tulee Sports Academyn nuggeteista ja Dublinerin kanakorista.
Zukovs-Avsijenko
Oma epäilykseni on, että Zukovs voittaa helposti tallikaverinsa. Mutta kysymys kuuluu - jos hän pysyy radalla kierroksenkin, onko hän oikeasti Zukovs? Ja jos ei, niin kuka on tuo supersuhari joka jopa joskus jotain voitti?
Latva-Kyyny - Marttinen
Latva-Kyynyllä on ns. Coulthard-syndrooma. Hän puhuu kauden alla, kuinka on niin ja niin kovassa kunnossa fyysisesti. Venyttelee kahvakuulaa ja pullistelee. Sitten itse kisassa hän jopa on pikku Marttisen edellä, kunnes tulee käsky varikolta: "Let Mickey pass for the championship". Ja kun palkintojaossa vittuillaan tuulipuku päällä ajamisesta, Marttisen vastaus on valmiina: "ULKONÄKÖKOMMENTIT HOMOFOORUMILLE, KIITOS!"
Järvinen-Minus
Minus on King´s Tallin mainostemppu. Ei ole saapumassa ajamaan. Viime hetkillä ennen sarjan alkua kerrotaan, että Järvinen ajaa Venäläistä Mikhail Nikitiniä vastaan. Nikitin ajaa ilmaiseksi, Minus olisi vaatinut palkkaa. Lisäksi Nikitin ajaa kolmella renkaalla. Järvisen haaste on siinä, että jos vaikka jopa voittaisi tallikaverinsa näistä lähtökohdista tyrmäyksellä. Tuskin.
Åkerlund-Forsström
Åkerlundin tilanne on kuin Jarno Elgillä. Seuraava koevapaus herättää kysymysmerkkejä. Porvoo Drive-in Butchersin tallipäällikkö K. Helenius uskoo kuitenkin miehen muuttuneen Jeesuksen ansiosta kiven sisällä. Åkerlund maksaa luottamuksen takaisin tykittämällä rynnäkkökiväärillä hengiltä - jonkun muun kuin oman tallin jäsenen.
Rosberg-Haapoja:
Ilman muuta Rosbergin heiniä. Huhujen mukaan talli on valmis tuunaamaan Rosbergin moottorin testoja vaikka niin tappiin että se räjähtää, kunhan mies on edellä ja häntä voidaan markkinoida ykköskuskina ja tulevana mestarina.
Keita-Elg
Jarno Elg on ajanut yhden GP:n, jossa hän paloitteli autonsa ja sytytti sen lopulta palamaan lähtöruudukossa. Hänen tiiminsä yritti puhua hänelle järkeä, mistä seurasi se että hän tukehdutti mekaanikkonsa ilmastointiteippiin ja pisti tyttöystävänsä korjaamaan paloitellun auton lähtöruudukosta. Uskon Keitaan.
Katajisto-Sjomkin
Sjomkinin tuntipalkka on parempi kuin Musiikkitalon Puolalaisilla, lähentelee kymppiä tunnissa. Eli eikös se nyt jo riitä? Pitäisikö muka kyetä ajamaan tasaisesti Katajistoa vastaan? Katajisto tuo kyllä autoon 50kg enemmän painoa, mutta se kompensoidaan laittamalla Sjomkinille varikkosuora-rajoitin päälle koko kisan ajaksi. SUOMI VOITTOON!!!!
Okkonen-Tolvanen
Okkosen tavoite oli lähinnä mahtua autoon ja saada painot alas. Tolvanen on mukana vaalien takia, saadakseen ääniä. Jos talli on mukana vielä kauden puolivälissä, se on yllätys. Huhut kertovat, että Pirinen kuitenkin ilmoittaa tallin kesken kauden mukaan Latvian mestaruussarjaan, jotta saataisiin voittoja ja mestaruuksia.
Augustin-Kauramäki
Kaura on kova tuikkaamaan aika-ajoissa, mutta kun kierroksia kertyy peräjälkeen yli 5 kpl, niin mies alkaa taantua Niko Jokismaiseen köröttelyyn. Vasen-oikea mutkayhdistelmät menee hyvin, mutta jos koko rata ei olekaan pelkkää suoraa, niin mies jää kymmenyksen per mutka. Ns. Mika Salo-syndrooma. Augustinilla on valtavat eturistiriidat, mies on sarjan pääsihteeri ja samaan aikaan yrittää eläkeikäisenä pärjätä Kauralle, joka on suorien mestari. Ei hyvältä näytä Pertille.
Elovaara-Ilmen
Mäntäkenraali Mäntynen on pistänyt pojat ajamaan toisiaan vastaan, ja välillä myös Tatterbackan Tommi on käynyt alittamassa heidän kierrosaikojaan. Mäntäkenraali Mäntynen näyttää hardcore-pornoa varikkoscreenillä, hyvä keino psyykata ottelijat katselemaan muuta kuin Rosbergin kierrosaikoja. Tiukka pari, veikkaan että Ilmenin kukkakaalikorva estää varikkokutsun kuulemisen ja Elovaara ehtii edelle, kun Ilmen tekee ylimääräisen stopin.
Hyvämäki-Koota
Hyvämäki on ikuinen haihattelija. Jos hän jää Kootalle sekunnin kierroksella, hän ajattelee että se on varma merkki siitä että seuraavalla mennään sekunnilla edelle. Ei näin...
Helin-Asikainen
Asikainen voittaa painoedun ansiosta. Jarmolle maistuu ruoka, hän häviää Idille juuri ne ratkaisevat sadasosat jotka tulee Sports Academyn nuggeteista ja Dublinerin kanakorista.
Zukovs-Avsijenko
Oma epäilykseni on, että Zukovs voittaa helposti tallikaverinsa. Mutta kysymys kuuluu - jos hän pysyy radalla kierroksenkin, onko hän oikeasti Zukovs? Ja jos ei, niin kuka on tuo supersuhari joka jopa joskus jotain voitti?
Latva-Kyyny - Marttinen
Latva-Kyynyllä on ns. Coulthard-syndrooma. Hän puhuu kauden alla, kuinka on niin ja niin kovassa kunnossa fyysisesti. Venyttelee kahvakuulaa ja pullistelee. Sitten itse kisassa hän jopa on pikku Marttisen edellä, kunnes tulee käsky varikolta: "Let Mickey pass for the championship". Ja kun palkintojaossa vittuillaan tuulipuku päällä ajamisesta, Marttisen vastaus on valmiina: "ULKONÄKÖKOMMENTIT HOMOFOORUMILLE, KIITOS!"
Järvinen-Minus
Minus on King´s Tallin mainostemppu. Ei ole saapumassa ajamaan. Viime hetkillä ennen sarjan alkua kerrotaan, että Järvinen ajaa Venäläistä Mikhail Nikitiniä vastaan. Nikitin ajaa ilmaiseksi, Minus olisi vaatinut palkkaa. Lisäksi Nikitin ajaa kolmella renkaalla. Järvisen haaste on siinä, että jos vaikka jopa voittaisi tallikaverinsa näistä lähtökohdista tyrmäyksellä. Tuskin.
Åkerlund-Forsström
Åkerlundin tilanne on kuin Jarno Elgillä. Seuraava koevapaus herättää kysymysmerkkejä. Porvoo Drive-in Butchersin tallipäällikkö K. Helenius uskoo kuitenkin miehen muuttuneen Jeesuksen ansiosta kiven sisällä. Åkerlund maksaa luottamuksen takaisin tykittämällä rynnäkkökiväärillä hengiltä - jonkun muun kuin oman tallin jäsenen.