Tallipäällikkö -peli takaisin?

KimiFan1

Well-known member
Liittynyt
27.2.2009
Viestit
675
Eiköhän aleta ajamaan asiaa että MTV3 laittas tallipäällikköpelin takaisin. Eihän sitä ole vuoden 2007 jälkeen ollut mahdollista pelata Oli meinaan paljon parempi ku F1 managerit yms.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Eiköhän aleta ajamaan asiaa että MTV3 laittas tallipäällikköpelin takaisin. Eihän sitä ole vuoden 2007 jälkeen ollut mahdollista pelata Oli meinaan paljon parempi ku F1 managerit yms.
Se oli kyllä ainoa hyvä asia mitä MTV3 on Formulamaailmaan tuonut. Hölmöjä olivat kun lopettivat sen. Mikä lie ollut syynä.
 

Timmyh

Formuloita vuodesta -98..
Liittynyt
23.2.2009
Viestit
2933
Sijainti
Tampere
Joo mä oon ehdottomasti samaa mieltä, tallipäällikköpeli takasin. Ongelma on se että tämä Maailman Nopein Kansa -peli, joka tuli tallipäällikköpelin tilalle, jatkuu myös ensi vuonna. En mä tiedä onko siinä ongelmaa pyörittää kahta peliä kerrallaan (MNK ja tallipäällikkö). Luulisi että tallipäälliköstä olisi tullut hyvin rahaakin, kun mitä siellä oli v. 2008 talleja, yli 10000 ja yksi talli maksoi sen 5€ (tietty oli niitä 2 tallia 7€ ja kolme tallia 10 €).

Mahdollisimman moni vaan antamaan maikkarille palautetta. Tallipäällikköpeli takaisin!!
 
Viimeksi muokattu:

KimiFan1

Well-known member
Liittynyt
27.2.2009
Viestit
675
Kuitenkin toi MNK on aika selvä kopio life for speed pelistä... Joo menkäämme laittamaan palautetta ja yhden toisen asian palautetta koskien: samalla vois kysyä jospa mtv3max tai mtv3 näyttäs tämän kauden jälkeen klassikkokisoja kuten 2007 vuonna
 

Timmyh

Formuloita vuodesta -98..
Liittynyt
23.2.2009
Viestit
2933
Sijainti
Tampere
Kuitenkin toi MNK on aika selvä kopio life for speed pelistä... Joo menkäämme laittamaan palautetta ja yhden toisen asian palautetta koskien: samalla vois kysyä jospa mtv3max tai mtv3 näyttäs tämän kauden jälkeen klassikkokisoja kuten 2007 vuonna
Hyvä idea tuo klassikkokisat. Huomaakohan ihmiset tätä topikkia täällä ollenkaan. Meinaan että olisi hyvä saada paljon porukkaa mukaan antamaan palautetta.
 

Murre

Well-known member
Liittynyt
28.3.2008
Viestit
880
Kuitenkin toi MNK on aika selvä kopio life for speed pelistä... Joo menkäämme laittamaan palautetta ja yhden toisen asian palautetta koskien: samalla vois kysyä jospa mtv3max tai mtv3 näyttäs tämän kauden jälkeen klassikkokisoja kuten 2007 vuonna
Maailman nopein kansa ei ole kopio Live for Speedistä, koska se on Live for Speed... :idea:
Mutta joo, Tallipäällikön takaisin tuomisesta olen ihan samaa mieltä, MNK on hyvä juttu, ja menee koko ajan parempaan suuntaan Mestarisarjoineen sun muineen, mutta mielestäni Tallipäällikkö kilpailee kuitenkin ihan eri yleisöstä - ainakin osittain - eikä ainakaan ole minkäänlainen "kilpailija" MNK:lle. En ole asiantuntija, mutta veikkaisin, että tuolla Tallipäälliköllä on aika helppo tehdä rahaa, ei niiden palkintojen niin kummoisia tarvitse olla, harvahan niitä kumminkaan voittaa... Hyvästä managerointipelistä maksaa ihan mielellään sen 5€ per kausi, vaikkei MTV3:lla tietenkään rahasta olekaan puutetta...

Klassikkokisoja myöskin kannatan, 2007 talvella kuitenkin tehtiin vain "pintaraapaisu" ja näytettiin lähinnä ainoastaan suomalaisten hienoja hetkiä, nyt voisi vaikkapa ottaa jonkin toisen teeman. Eikä välttämättä tarvitse edes olla mitään teemaa, kunhan nyt vanhoja kisoja näyttäisivät. Ei niiden edes kummoisempia klassikoja tarvitse olla, vähän vanhemmat kisat ovat kuitenkin aina kiinnostavia. Jos jotain teemaa halutaan etsiä, niin voisivat vaikka ottaa jonkin tietyn aikavälin ja siltä näyttää ihan reilusti kisoja, kunhan nyt kuitenkin pahimmat jonossa-ajelukisat jätettäisiin väliin. Minä ainakin katsoisin. :)
 

Timmyh

Formuloita vuodesta -98..
Liittynyt
23.2.2009
Viestit
2933
Sijainti
Tampere
Klassikkokisoja myöskin kannatan, 2007 talvella kuitenkin tehtiin vain "pintaraapaisu" ja näytettiin lähinnä ainoastaan suomalaisten hienoja hetkiä, nyt voisi vaikkapa ottaa jonkin toisen teeman. Eikä välttämättä tarvitse edes olla mitään teemaa, kunhan nyt vanhoja kisoja näyttäisivät. Ei niiden edes kummoisempia klassikoja tarvitse olla, vähän vanhemmat kisat ovat kuitenkin aina kiinnostavia. Jos jotain teemaa halutaan etsiä, niin voisivat vaikka ottaa jonkin tietyn aikavälin ja siltä näyttää ihan reilusti kisoja, kunhan nyt kuitenkin pahimmat jonossa-ajelukisat jätettäisiin väliin. Minä ainakin katsoisin. :)
Veikkaan että jos maikkari näyttäisi taas klassikkokisoja niin ne olisivat aika lailla suomalaispainotteisia, siis kisoja mitkä on suomalaisille merkittäviä. Kuitenkin suuri yleisö katsoo mielummin kisoja missä suomalaiset pärjäävät jne. Harva "sunnuntaikatsoja" lähtisi välttämättä katsomaan jotain tiukkaa kisaa missä suomalaiset eivät olisi mukana kärkitaistossa.

Maikkari saattaa vaikka repäistä ja näyttää kokonaisuudessaan yhden kauden kilpailut, kenties 1998.
 

KimiFan1

Well-known member
Liittynyt
27.2.2009
Viestit
675
1980-2007 vuosilta vois näyttää kisoja..
seuraavat ainaki itse haluisin ehdottomasti nähdä:

-Sennan ensimmäinen voitto Portugalin sateessa
-Adelaide -94
-Schumin voitto enspanjassa -96
-Häkkisen maailmanmestaruus kisa -98
-Spa 2000
-2003 Malesia
-2004 Belgia
-2005 Japani ja Belgia
-2006 Unkari ja Kiina
-2007 Brasilia

Vähä 2000-luku painotteinen ainakin siitä syystä että kisoja aloin katsella vasta sillon enkä noista vanhoista kisoista oikein klassikoita ton enempää tiedä
 

Timmyh

Formuloita vuodesta -98..
Liittynyt
23.2.2009
Viestit
2933
Sijainti
Tampere
-Häkkisen maailmanmestaruus kisa -98
-Spa 2000
-2003 Malesia
-2005 Japani
Tuskinpa näitä näyttävät kun tulivat jo toissa talvena. Itse ainakin haluaisin jotakin mitä eivät ole vielä näyttäneet klassikkoina, eikä mitään ihan vasta-ajettuja kisoja.
 

Turboahti

Well-known member
Liittynyt
22.7.2008
Viestit
537
Sijainti
Tampere
Adelaide ´86 vois olla myös ihan hyvä. Näytettiinköhän Monacon gp 1982 toissa talvena?
 

Timmyh

Formuloita vuodesta -98..
Liittynyt
23.2.2009
Viestit
2933
Sijainti
Tampere
Näytettiinköhän Monacon gp 1982 toissa talvena?
Ei näytetty.

Yritän mustini lokeroista etsiä mitä näytettiin toissa talvena:

Sveitsi 1982
Las Vegas 1982
Monaco 1983
Usa 1990
Spa 1991
Eurooppa 1993
Japani 1994
Eurooppa 1997
Japani 1998
Silverstone 1999
Saksa 1999
Italia 1999
Japani 1999
Spa 2000
Australia 2001
USA 2001
Japani 2001
Malesia 2003
Monaco 2005
Japani 2005

Lisätkää ja/tai korjatkaa.

E: Näköjään aika pahasti olen poikennut aiheesta..
 
Viimeksi muokattu:

iceman1988

Well-known member
Liittynyt
1.7.2008
Viestit
1409
Minäkin kannatan Tallipäällikkö-kisan ja klassikkokisojen paluuta. MTV3 voisi nyt myös yrittää hankkia vielä hieman vanhempia kisoja f1-televisioinnin alkuajoilta lähtien. Eiköhän f1-kisat FOM:n arkistoista ole aika pitkältä ajalta saatavilla. Sitten niitä kisoja, jotka toissa talvena ei siitä äänestyksestä vielä edenneet MAXilla näytettäväksi voisi nyt televisioida. Uudenkin äänestyksen voisi toki laatia ja siihen voisi ottaa mukaan yleisesti maailmalla arvostettuja kisoja sekä suomalaisittain hienoja hetkiä. Muun muassa Jochen Rindtin, James Huntin, Ronnie Pettersonin, Niki Laudan, Gilles Villeneuven ja Lotus-tallin hienoimmat kilpailut kiinnostaisivat. Lotus olisi nyt ajankohtainen teema, kun talli on tekemässä comebackia kaudella 2010. Leo Kinnusen f1-uran ensimmäinen ja ainoa kilpailu Ruotsin GP 1974 kiinnostaisi erityisesti ja sitten Keken eka kisa Etelä-Afrikassa 1978. Klassikkokisoja voisi tulla säännöllisesti koko tulevan talvitauon ajan.

Täytyy laittaa MTV3:lle palautetta jossain välissä...
 
Viimeksi muokattu:

Timmyh

Formuloita vuodesta -98..
Liittynyt
23.2.2009
Viestit
2933
Sijainti
Tampere
Tuli muuten mieleen kun maikkarille palautetta lähettäessä siinä lukee teksti tyyliin:"Luemme kaikki palautteet mutta emme valitettavasti ehdi vastaamaan kaikkiin". Onko maikkarilta joskus vastattu jollekulle kun on palautetta lähettänyt? Itse meinaan olen ihan kiitettävästi lähettänyt eikä koskaan ole tullut mitään vastauksia.
 

KimiFan1

Well-known member
Liittynyt
27.2.2009
Viestit
675
Joo ei ole mullekkaan koskaan vastattu takasin.. Lähetin äsken erikseen palautetta tp:sta ja klassikkokisoista
 
Ylös