Tallit: Kevät 2003

Hënkka

Guest
Team Spede
Wilpuri
Henkka

Blind Spot Racing
N1ko
Marko

Team Takarivi
Mikko_A
Duunari

Treat It Like a Virgin
RK-62
VJR

Milipon Motion Racing
Sammypiru
PekPoy

Vielä puuttuu...

<small>[ 06-01-2003, 12:35: Message edited by: Henkka ]</small>

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
KKK:
PekPoy:
Henkka:
MMR Motorhome
Sammypiru
PekPoy
Pieni korjaus. Eli tallin nimi on Millipon Motion Racing. :)
Mistäs tollanen motion on tuohon ilmestynyt? Alun perinhän toi oli millipon motiem.. Ei toi oo enää yhtään cüül. :D
Ehdotin Sammylle Millipon Motiemia, mutta Sammy keksi nerokkaan muokkauksen nimeen. Paljon parempi tää uusi mun mielestä. :p

Eppu1

Well-known member
Sijainti
Tre
Päätimme Arcin kanssa perustaa tallin jo nyt, ja se kantaa nimeä Mursu. Sattuneesta syystä :( Arc ei pääse kevätsarjaan mukaan, joten minun lisäkseni tiimissä on vapaana kevätsarjaan paikka.

Tallin kotisivut avautuvat lähiaikoina.

Huhu kertoo, että mystiset ongelmat laittomien viritysten osalta ovat selvinneet ja kaudesta odotetaan kaluston puolesta luotettavaa.

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Henkka:
Nuolikoski Racing taitaa olla synytynyt? :)
Tallin nimeksi Arrows olis ollut ihan hyvä, mutta se kun on ollut Tuheron tavaramerkki jo pitkään, niin olkoon Akjanun ja mun tallin nimi sitten vaikka tuo Henkan ehdottama Nuolikoski Racing. :D

Hënkka

Guest
Pystysittekö ajamaan sellaisilla sukunimillä että tietäis kumpi Nuolikoski siinä varikkotaulussa lukee? Eli laittasitte nimeksi vaikka Pasi P.Nuolikoski ja Jaakko J.Nuolikoski. Vai häiritseekö tuo muuta toimintaa sitten liikaa?

Eppu1

Well-known member
Sijainti
Tre
Mursun sivut ovat osoitteessa http://www.mursu.net/team/

Talli etsii myös toista kuljettajaa Epun rinnalle korvaamaan Arcanumin palveluksen tuottamaa vakavaa aukkoa mies/naisvahvuudessa. Tallissa noudatetaan ns. kahden ykköskuskin politiikkaa. Palkkataso on.. no.. mitätön. Uskommekin saavamme innostuneita ajajia tällä tavalla...

Mikko_A

Työtön.
[08:02] <Mikko_A> vittu en pääse ekisaan :E
[08:02] <Mikko_A> -e
[08:02] <Mikko_A> kun hajos eilen näytönohjain koneesta tai joku
[08:02] <Mikko_A> hävis yhtäkkiä kuva ja kone jumi siihen, ei edes resetti auttanut
[08:03] <Mikko_A> sitten virrat pois ja pistin takas päälle, niin ei tuu kuvaa ja kone ei ala käynnistyyn.
[08:03] <Mikko_A> kokeilin toisella näytölläkin, ei muutosta
[08:03] <Mikko_A> käytin kaikki osatki irti ja puhaltelin pölyistä jne.
[08:04] <Mikko_A> ei vaikutusta.

Eli EN pääse illan kisaan :/ joten paikka vapaana.

Zande

Active member
Sijainti
Klaukkala, Suomi
Minulla hämmästyttävästi täysin sama ongelma, ollut tosin jo muutaman päivän. Pitäisi jostain saada tarpeeksi aikaa ja motivaatiota että sen saisi korjattua mutta nyt tänään ei missään tapauksessa ehdi yhdeksään mennessä. Olen siis myöskin ulkona kisasta frown

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Pasi73:
Henkka:
Nuolikoski Racing taitaa olla synytynyt? :)
Tallin nimeksi Arrows olis ollut ihan hyvä, mutta se kun on ollut Tuheron tavaramerkki jo pitkään, niin olkoon Akjanun ja mun tallin nimi sitten vaikka tuo Henkan ehdottama Nuolikoski Racing. :D
No jatkuvien rahavaikeuksien takia nimi(kotisivut kaupan päälle!) on myynnissä, ..niin kuin kaikki muukin..

gpllästä on ny melkein kuukauden tauko, mutta jos kuskeista on kevään mittaan pulaa niin voin kyllä yrittää kasata budjettia yksittäisiä kisoja varten.

mclaren

Susi jo syntyessään
Sijainti
Bouvet'n saari
Team Trabant ilmoittautuu sarjaa viime hetkillä.

Tallin nimeä miettiessäni mieleeni tuli eräs saksalainen laatuauto, Trabant.
Trabant on auto, joka on nopea, kuin Cooper, ja luotettava kuin Honda.

Team Trabantin kuljettajina mummoilevat Jape ja mclaren.

Hënkka

Guest
E. Tuhero:

gpllästä on ny melkein kuukauden tauko, mutta jos kuskeista on kevään mittaan pulaa niin voin kyllä yrittää kasata budjettia yksittäisiä kisoja varten.
Kiinnostasko paikka Spede-tallissa?

<small>[ 16-01-2003, 16:02: Message edited by: Henkka ]</small>

E. Tuhero

Well-known member
Sijainti
Tampere
Henkka:
E. Tuhero:

Kiinnostasko paikka Spede-tallissa?
Sehän olisi suuri kunnia, ongelma on vain se etten o kovin säännöllisesti kisaamassa joten vakikuskin paikkaa ei mulla kannata käydä täyttämään. Mut niin, jos niitä varamieskisoja pääsen joskus ajamaan niin kyl mulle spedetalli ja sen autot käy.

Hënkka

Guest
Homma selvä. Wilpurikin ajelee vain keikkaluontoisesti, joten tallissa on tilaa.