Vellu
Kuninkaalleninen
JESH! HYVIN MENEE! joo, hyvä burb myös.
Mä oikasen shikaanin seuraavalla kierroksella ja meen teistä kummastakin ohitte niin että jäätte kumpikin katsomaan ihmeissänne, että salamako iski vai mikä tuli, ja kiilaatte siinä samassa toisenne rengasvalliin.:ahem:burb sanoi:Jes! Hyvä Vellu, hyvä mä!
Nyt rinnakkain seuraavaan mutkaan niin kukaan ei pääse edelle, jookos? Eikä kiilailla sitten!
Sä meet molemmista ohitse, mutta burb tulee niin ahneesti takaa, työntää sut poikittain ja syntyy joukkokolari, josta minä livahdan yksin kärkeen. :ahem:Micael sanoi:Mä oikasen shikaanin seuraavalla kierroksella ja meen teistä kummastakin ohitte niin että jäätte kumpikin katsomaan ihmeissänne, että salamako iski vai mikä tuli, ja kiilaatte siinä samassa toisenne rengasvalliin.:ahem:
Niin livahdatkin ja voitat kisan, mutta valitettavasti sinut hylätään, koska olet käyttänyt autoni datatietoja hyväksi. Ja minä olen siis voittaja, a la Trullinkaasu.Jason Voorhees sanoi:Sä meet molemmista ohitse, mutta burb tulee niin ahneesti takaa, työntää sut poikittain ja syntyy joukkokolari, josta minä livahdan yksin kärkeen. :ahem:
Tosin sinutkin hylätään tästä kisasta, koska et käyttänyt sääntöjen mukaan molempia rengasseoksia. :wink:Trullinkaasu sanoi:Niin livahdatkin ja voitat kisan, mutta valitettavasti sinut hylätään, koska olet käyttänyt autoni datatietoja hyväksi. Ja minä olen siis voittaja, a la Trullinkaasu.
:ahem: