Talven 2.div?

Mikko.R

Well-known member
Sijainti
a galaxy far far away
Ihmettelin tässä ittekseni et miks on päätetty että 2-divarissa ei käytetä bw-patchia... koska osalla porukkaa on kuitenki patchi käytössä ja jos joku jolla on patchi hostii kisaa ei servulle pääse ilman bw-patchiä... joten eikö näin ollen olisi yksinkertaisempaa päättää että kaikki käyttää bw-patchiä niin ehkä vältyttäisiin osalta sekaannuksia.

Sajaja

Well-known member
Sijainti
Seinäjoki, Finland
Nuolikoski Racing Team:lta tuli määräys, että tallin Junior-Team:n kuljettajan tulisi osallistua kevään 2-divariin, mikäli haluaa pitää kiinni tallipaikastaan. eek!
Ensimmäinen Watkins Glen:n kisa jäi väliin autossa ilmeneiden teknisten ongelmien vuoksi, mutta Monacoon ja loppukauteen yritetään tulla mukaan, jos tilaa vaan vielä löytyy ?
Eli, voiko Nuolikoski Racing rahdata sajaja:n Lotuksen Monacoon ?

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
No tila ei varmasti kakkosdivarista lopu kesken, mukaan vaan. Monacoon(kin) saa tulla tietysti millä autolla tahansa, auton valinta kun on vapaa. Lotus ei mun mielestä ole kuitenkaan se paras vaihtoehto. :rolleyes:

Ja mitä tuohon bwpatchiin tulee, niin en minä ainakaan sitä ole asentanut ja hyvin toimi kaikki Glenissä. Kakkosessa on sen verran harvassa autoja radalla etten näe peilien täydennyksen olevan välttämätöntä.

<small>[ 21-01-2003, 13:39: Message edited by: Charlie ]</small>

akjanu

Well-known member
Sijainti
Hyllykallio, Finland
Sajaja:
Nuolikoski Racing Team:lta tuli määräys, että tallin Junior-Team:n kuljettajan tulisi osallistua kevään 2-divariin, mikäli haluaa pitää kiinni tallipaikastaan. eek!
Ensimmäinen Watkins Glen:n kisa jäi väliin autossa ilmeneiden teknisten ongelmien vuoksi, mutta Monacoon ja loppukauteen yritetään tulla mukaan, jos tilaa vaan vielä löytyy ?
Nuolikoski Racing Teamin toimintaperiaate perustuu ehdottomaan rehellisyyteen joten Teamin johto katsoo velvollisuudekseen korjata juniori kuljettajansa lausumaa.

Fakta #1: Teami ON vaatinut kuljettajansa osallistumista 2.Div. perusteluna se, että Sajaja kun on monesti kertonut medialle olevansa Teamin ehdottomasti nopein kuljettaja on Teamin mielestä Sajajan korkea aika todistaa nopeutensa myös radalla.

Fakta #2: Autossa EI ollut teknisiä ongelmia vaan Sajaja ei päässyt eka kisaan mukaan, koska oli rikostutkinnan ajan pidätettynä keskusrikospoliisin tiloissa. Keskusrikospoliisi kun epäilee, että Sajaja on vuosien 1999-2000 aikana ostanut epäilyttävän lukuisilla Euroopan-matkoillaan muun muassa naishormonia Euroopassa toimineelta rikollisliigalta ja hakenut aineet itse. Ainakin osan matkoista maksoi Nuolikoski Racing. Tutkinta on vielä kesken siltä osin, että kuka nämä hormonit on käyttänyt.

Kaikista huolimatta toivomme, että 2. Div. organisaatio kelpuutta Sajajan mukaan liigaan ja Nuolikoski Racing lupaa pitää juniori kuljettajansa kaidalla tiellä.

<small>[ 21-01-2003, 13:44: Message edited by: akjanu ]</small>

Eppu1

Well-known member
Sijainti
Tre
Charlie:
Ja mitä tuohon bwpatchiin tulee, niin en minä ainakaan sitä ole asentanut ja hyvin toimi kaikki Glenissä. Kakkosessa on sen verran harvassa autoja radalla etten näe peilien täydennyksen olevan välttämätöntä.
Minusta olisi parempi, että patchia käytettäisiin kakkosessakin ykkösen tavoin. Mitä haittaa siitä on, että näet takana kaksi autoa yhden sijasta ja edessä viisi neljän sijasta? On aika ikävää jos takana tulee kaksi autoa rinnan, kenties änkeevät rinnalle jarrutuksessa, mutta toinen vain näkyi.

Ja asennusohjeiden selkeyttä ei ainakaan voi moittia.

Ria

Jäässä
Minustakin bw-patsi olisin sen vähän vaivan arvonen mikä sen asentamisesta koituu. Vaikka autoja olisikin suht harvassa ei sellainen tilanne, jossa kaksi keskenään kilpailevaa autoa ohittaa kierroksella jonkun kolmannen auton ole kovinkaan epätodennäköinen, etenkin kun kakkosessa on sen verran tasoeroja, että noita kierroksella ohituksia varmasti kertyy. Se on todella ikävän tuntuinen tilanne, kun antaa tilaa kierroksella ohittajalle ja sen auton mentyä ohi huomaa sitten kiilanneensa sen seuraavan.

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Okei, lupaan että asennan bwpätsin Monacon kisaan mennessä.

Ja Ria on sitten kanssa siellä mukana... Sovittu? wink

Ria

Jäässä
Mä vähän epäilen, että Monacossa on tarpeeksi shikaaneja ilman tätä (hitaasti) liikkuvaakin, mutta Kyalamiin osallistumista mä olen kyllä ihan oikeesti harkinnu. Ja musta olis kiva, että jos mä ajan jonkun kierroksella ohittajan päälle niin se johtuu mun omasta toheluudesta :rolleyes: eikä siitä etten mä näe koko tyyppiä.

Sajaja

Well-known member
Sijainti
Seinäjoki, Finland
Minusta olisi parempi, että patchia käytettäisiin kakkosessakin ykkösen tavoin. Mitä haittaa siitä on, että näet takana kaksi autoa yhden sijasta ja edessä viisi neljän sijasta? On aika ikävää jos takana tulee kaksi autoa rinnan, kenties änkeevät rinnalle jarrutuksessa, mutta toinen vain näkyi.

Ja asennusohjeiden selkeyttä ei ainakaan voi moittia.[/QB][/QUOTE]

Olen täysin samaa mieltä. Jo pelkästään muutama harkkakisa monaco:ssa AI-kavereita vastaan todisti bwpatch:n hyödyn. Takana saattaa olla usempi auto ja kun päästät toisen ohi, niin saatat heti kääntää toisen eteen, jota et peileissäsi nähnyt. :(
Eikö niihin Monacon kaiteisiin muuten ole saatavana mitään pehmusteita wink tahtoo vaan pyörät olla turhan usein levällään kuin tuulimyllyn siivet. No, Monacossa tavataan ja yritän päästää kaikki siististi ohi pilaamatta toisten kisaa, sekä keskittyä eka kisassani vain maaliin pääsyyn.

Eppu1

Well-known member
Sijainti
Tre
Sajaja:
Eikö niihin Monacon kaiteisiin muuten ole saatavana mitään pehmusteita wink tahtoo vaan pyörät olla turhan usein levällään kuin tuulimyllyn siivet.
Valitettavasti ei ole pehmusteita, pitää vaan pysyä irti niistä :)

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Näköjään bwpatch ei ollut 2.divarin monacon kisassa käytössä.. vaikka siitä oli kovasti puhetta, että se olisi hyvä olla käytössä juuri monacossa.

Se olis selkeämpää että molemmissa divareissa olis tuo bwpatchi käytössä.. joten seuraavassa 2.Divarin kisassa Kyalamissa se on sitten joka kuskilla instattuna se bwpatchi.. hostin pitää molemmat vaiheet suorittaa siinä asennusvaiheessa, niinkuin ohjeissa oli.

Kysykää apuja jos ei onnistu omin avuin tuo asennus.. wink

AMS82

Well-known member
Sijainti
Turku
Minäkin ajattelin tulla yrittämään tuota Kyalamia sitten, kun se ajetaan. Taitoja ei kyllä liiemmälti ole eikä kokemusta mutta kovasti yritän olla törmäämättä kehenkään ja vielähän tässä ehtii vähän harjoitellakin.

Jatkossakin voisin yrittää ehtiä mukaan, jos vain ehdin opetella ajamaan radalla ennen kisaa muuallekin kuin nurmikolle.

<small>[ 02-02-2003, 12:35: Message edited by: AMS82 ]</small>

burb

.
Mulla on sama meininki kuin AMS82:lla.
Kyalami olisi eka kisa ja tavoitteena nähdä ruutulippu, joten rauhallisesti täytyy ajella...
Muihin osakilpailuihin osallistun vain jos kerkiän harjoitella ratoja tarpeeksi ja jos työajat antaa periksi.

Täytyy yrittää aina välillä katsella, jos vaikka olis Vrocissa Kyalamia tarjolla... :cool:

Sajaja

Well-known member
Sijainti
Seinäjoki, Finland
burb:
Mulla on sama meininki kuin AMS82:lla.
Kyalami olisi eka kisa ja tavoitteena nähdä ruutulippu, joten rauhallisesti täytyy ajella...
Muihin osakilpailuihin osallistun vain jos kerkiän harjoitella ratoja tarpeeksi ja jos työajat antaa periksi.

Täytyy yrittää aina välillä katsella, jos vaikka olis Vrocissa Kyalamia tarjolla... :cool:
Ilman muuta mukaan vaan. Itsekin olen ajanut vasta yhden "vajaan" kisan. 2-divarissa löytyy kyllä tilaa uusille kuskeille.

timoj

Member
Jep kyllähän sitä vois tulla tota kyalamia kokeilee...autohan oli vapaa....mitens on sen
bwpatchin kanssa onko se pakollinen???...ja
oliko teillä jotain muita sääntöjä ??
ja monelta kisa alkaa vai kokoonnutteko tuolla #forumgpl:ssä ennen kisaa???....toivottavasti mahtuu mukaan. :cool:

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
Kyllähän sitä on "sovittu" että bwpatchiä käytetään. Itsekin olen sen nyt asentanut. En sitten tiedä käyttikö hostaaja sitä Monacossa. Harvemmin siellä peileissä ketään näkyy muutenkaan kun osanotto on sen verran harvaa.

Kisat alkaa klo 21 ja päivämäärät ja tulokset näkee täältä: http://koti.mbnet.fi/~rk62/GPL/

Porukka kokoontuu #forumgpl:ään yleensä 0-30 minuuttia ennen kisaa. Kovimmat jäbät on siellä aina.

<small>[ 05-02-2003, 15:33: Message edited by: Charlie ]</small>

Mikko.R

Well-known member
Sijainti
a galaxy far far away
Edelliseen vastaten. Bw-patch ei ollut käytössä monacossa (hostin kisan)koska asiasta ei ollut siihen mennessä missään selvää tietoa niin että kaikilla olisi varmasti patchi ollut käytössä... Mutta tästä lähtien BW-PATCH TULEE OLEMAAN KÄYTÖSSÄ... Eli varmistukaa että kyalamiin mennessä kaikilla 2-divarin kuskeilla on bw-patch asennettuna ja kannattaa myös kokeilla että se toimii (hostitaan tarvittaessa harkkakisoja joissa voi testata että on asentanut patchin oikein).

timoj

Member
Jos joku viittis vielä laittaa bw-patchin asennus ohjeen eli lähinnä mihin kansioon se pitäis unzipata??....ja koskahan olis tiedossa harkkakisoja missä sitä vois testata
....sitten vielä semmonen juttu että onko
kellään ollu ongelmia äänien kanssa ??...eli
mulla tekee semmoista että jos ajaa ulos ja
käyttää sift R:ää niin äänet katoo epämääräiseksi ajaksi :confused: :confused: