Vähän liukasta oli slikseillä, mut nastat odottaa vielä häkkivarastossa. Ehtiipä sitä vähän hitaamminkin ajonsa suorittaa.
Etkö sä yleensä ärsyynny kun muut ajaa alle sallitun nopeuden?:doubtful:
Vähän liukasta oli slikseillä, mut nastat odottaa vielä häkkivarastossa. Ehtiipä sitä vähän hitaamminkin ajonsa suorittaa.
Etkö sä yleensä ärsyynny kun muut ajaa alle sallitun nopeuden?:doubtful:
Hei kiitti kun kerrot mulle että ajan alinopeutta ja että näen vaan oman navan. Ja kiitti kun tiedät kertoa että kiroan kaikki alinopeutta ajavat, ja että silti nautin tien tukkimisesta. Pakko on laittaa jotain asiatonta, että varmasti saa loukattua toista.Toi on niin tyypillistä liikenteessä, ei nähdä kuin oma napa.
Toisille kirotaan alinopeudesta ja tientukkimisesta, mutta kun itse ajaa alinopeutta niin se onkin mukavaa. Entä jos sillä toisella alinopeutta ajavalla on samankaltainen syy ajaa alinopeutta?
Bensiini, renkaat, pelko, väsymys, mittari näyttää liikaa jne.
Hei kiitti kun kerrot mulle että ajan alinopeutta ja että näen vaan oman navan. Ja kiitti kun tiedät kertoa että kiroan kaikki alinopeutta ajavat, ja että silti nautin tien tukkimisesta. Pakko on laittaa jotain asiatonta, että varmasti saa loukattua toista.
Heikohko itsetuntoko sulla?
Syy miksi hidastan on pelko.
Jos autolla ajaminen pelottaa ni kandee mennä julkisilla tai antaa jonkun muun ajaa.
Jos minä olen kirjoittanut viestin, jossa sanon Ashleyn olevan ääliö, niin saavatko kaikki muut käyttää tätä luotettavana lähteenä?
Vois kohta alkaa harkita. -3 mittarissa.. Mitenkähän nuo kesägummit pelittää, kun merkintöjen perusteella käyvät kitkairenkaista Pohjois-Amerikassa.