FW08
Registered User of Talent
IT DOES NOT MATTER IF WE ALL DIE!
Raikasta talvisäätä!Tuorein säähavainto: 19.12.2012 5:50 Suomen aikaa
Lämpötila -18,5 °C
Kosteus 86 %
Kastepiste -20,2 °C
Itätuulta 2 m/s
Puuska 4 m/s
Paine 1037,2 hPa
Lumensyvyys 16 cm
Pilvisyys: melkein selkeää (1/8)
Näkyvyys yli 20 km
Nukuit autossa?Oliskohan niin ettei tänään tarttis kolata lumia pois auton päältä että pääsee sisään.
+ 5 luvattu lauantaille Lontooseen.Raikasta talvisäätä!
Viikonvaihteessa luvassa lähes kolmenkymmenen asteen paukkuja!
Täällä -23,0C. Koirat saavat loikkia kohta kolmijalkaisesti.Raikasta talvisäätä!
Viikonvaihteessa luvassa lähes kolmenkymmenen asteen paukkuja!
Minun koira oli kolmijalkainen ensimmäisten pakkasten aikaan, mutta nyt pärjää jo hyvin. Ei tietysti kovin pitkiä lenkkejä.Täällä -23,0C. Koirat saavat loikkia kohta kolmijalkaisesti.
Täällä -22 ja toinen koira käy hyvin hätäisesti pihalla kolmijalkaisena. Toisella ei ole mikään kiire minnekään, tykkää istuskella tai makoilla hangessa, ihmetellä ulkoista menoa ja sisälläkin menee kylmempiin paikkoihin vanhemman ollessa sohvalla vilttiin tehdyssä pesässä.Minun koira oli kolmijalkainen ensimmäisten pakkasten aikaan, mutta nyt pärjää jo hyvin. Ei tietysti kovin pitkiä lenkkejä.
Koirat saavat loikkia kohta kolmijalkaisesti.
Minun koira oli kolmijalkainen ensimmäisten pakkasten aikaan, mutta nyt pärjää jo hyvin.
Arimmat etenee kaksijalkaisesti hangillaTäällä -22 ja toinen koira käy hyvin hätäisesti pihalla kolmijalkaisena.
Samat on lukemat! Kauppakasseja kantaessani olin tyytyväinen, että pakasteet eivät sula matkalla, eivätkä muutkaan elintarvikkeet pilaannu. :thumbup:-25 ja tullut vietettyä tovi jos toinenkin pihalla. Vielä ihan just hetikohta toisen koiran kanssa sinne taas :ahem:
Lienen tälle forumille joskus kirjoittanutkin, kun kerran bongasin kaupungilta lasteni äidinpuoleisen isoäidin ja nakkasin sekä hänet, että ostoslaukkunsa autooni ja vein kotio. Matkan aikana ko. rouva pelkäsi pakasteiden sulavan auton takahutikassa. Mainittakoon, että pakkasta oli noin -12 °C ja aikaa matkaan kului noin kaksi minuuttia. Että semmoista.Samat on lukemat! Kauppakasseja kantaessani olin tyytyväinen, että pakasteet eivät sula matkalla, eivätkä muutkaan elintarvikkeet pilaannu. :thumbup:
Lukaisin huolimattomasti ja ensin ajattelin rouvankin olleen takahutikassa.Lienen tälle forumille joskus kirjoittanutkin, kun kerran bongasin kaupungilta lasteni äidinpuoleisen isoäidin ja nakkasin sekä hänet, että ostoslaukkunsa autooni ja vein kotio. Matkan aikana ko. rouva pelkäsi pakasteiden sulavan auton takahutikassa. Mainittakoon, että pakkasta oli noin -12 °C ja aikaa matkaan kului noin kaksi minuuttia. Että semmoista.