Föönillä vartioimaan niitä!Onhan sitä talvea luvassa. Mitähän putket maallamaalla tykkäävät.
Föönillä vartioimaan niitä!Onhan sitä talvea luvassa. Mitähän putket maallamaalla tykkäävät.
Olen laskenut ne tyhjiksi niin paljon kuin mahdollista, mutta pieni pätkä on vaarassa. Tänään kävin virittelemässä patteria johdon kaveriksi.Föönillä vartioimaan niitä!
Lähdenpä tarkistamaan tilanteen.Olen laskenut ne tyhjiksi niin paljon kuin mahdollista, mutta pieni pätkä on vaarassa. Tänään kävin virittelemässä patteria johdon kaveriksi.
Kyllä kylmän rintaman saapumisen sitten huomaa kun se osuu paikkakunnalle.Länsirannikolla nollassa.
Sadetutkan mukaan sieltä, näyttäis ryöppyävän myös lumisateita Varsinais-Suomea kohti.Kyllä kylmän rintaman saapumisen sitten huomaa kun se osuu paikkakunnalle.
Rannikolla meri tosin tasaa noita äkkiliikkeitä.
Näytä liitetiedosto 10826
Juu oon tiiviisti seurannu lämpötilamittaria mutta ei vielä mainittavaa...Kyllä kylmän rintaman saapumisen sitten huomaa kun se osuu paikkakunnalle.
Ett silleen!!!1Tuorein säähavainto: 13.12.2009 14:30 Suomen aikaa
Lämpötila -16,8 °C; kosteus 88 %; kastepiste -18,3 °C;
koillistuulta 2 m/s; puuska 2 m/s; paine 1033,4 hPa;
pilvisyys: selkeää (0/8); näkyvyys yli 20 km.
Toi sun lätkämailan lapa on väärään suuntaan.Kyllä kylmän rintaman saapumisen sitten huomaa kun se osuu paikkakunnalle.