maradona
Resistive User
Joensuussa oli jo lunta mutta täällä parisataa kilometriä etelämpänä sataa yhä vain vettä. Kovin omituinen talvi tämä.
Oisko nyt se hetki koittanut että Turku huuhtoutuu mereen?Turussa koko päivän jatkunut vesisade on tauonnut.
Ei täällä mitään satanu ole. Jotain pientä tihutusta päivällä jossain välissä tuli. Viime yönä satoi ja puhalsi niin perskeleest.Turussa koko päivän jatkunut vesisade on tauonnut.
Sama havaittu hieman pohjoisempana ja myöhäisempänä ajankohtana.Turussa koko päivän jatkunut vesisade on tauonnut.
Tänään, eilen, keväällä 1916... IHNS!Ei täällä mitään satanu ole. Jotain pientä tihutusta päivällä jossain välissä tuli. Viime yönä satoi ja puhalsi niin perskeleest.
MITÄ VITTUA! MITES MUN SKOOTTEROINNIT! TÄSSÄ ON MILJOONAT NYT KYSEESSÄ SAATANA! TAJUATKO SINÄ!Turussa sataa lunta :thumbup:
Hienoa!Turussa sataa lunta :thumbup:
Aina paranee.MITÄ VITTUA! MITES MUN SKOOTTEROINNIT! TÄSSÄ ON MILJOONAT NYT KYSEESSÄ SAATANA! TAJUATKO SINÄ!
Täällä on jo viitisen senttiä. Lumitöitäkin olen jo kahdesti tehnyt. :ahem:Voishan tuota jo tulla oikeesti lunta.