markoj
Custom User
Ihan hyvin.Ei kovin. Kuitenkin ihan hyvin vielä pysynyt tiellä ajatellen, että miljuuna-kaks kilometriä ajettuna ja siitäkin aikamoinen osa kesärenkailla talvikeleillä.
Mites sulla?
Ihan hyvin.Ei kovin. Kuitenkin ihan hyvin vielä pysynyt tiellä ajatellen, että miljuuna-kaks kilometriä ajettuna ja siitäkin aikamoinen osa kesärenkailla talvikeleillä.
Mites sulla?
*darwinkommentti*Ettekö te surkimukset tiedä että laiton tiedostojen lataaminen tappaa liikenteessä vuosittain kymmeniä ihmisiä?
Humalaisen tuuria!:frank:Minäkin olisin selvinnyt hengissä ilman turvavöitä tähän asti, joten turha keksintö.
Nykkö sinne Nizzaan lährette?Aurinkoa ja +14 luvattu.
Kuhan tässä nyt.Nykkö sinne Nizzaan lährette?
Laista kannattaa noin yleisestikin noukkia ne joita aikoo noudattaa ja loputhan onkin hölmöjä lakeja, joita voi jättää noudattamatta, jos siitä itse hyötyy.:ahem:Ettekö te surkimukset tiedä että laiton tiedostojen lataaminen tappaa liikenteessä vuosittain kymmeniä ihmisiä?
Mä en tiedä kuinka paljon keskivertofoorumistia kiinnostaa toisen keskivertofoorumistin lainkuuliaisuus. Lähinnä hahmoja huolestuttanee se että joku täällä saattaa olla vaaraksi itselleen sekä muille.Laista kannattaa noin yleisestikin noukkia ne joita aikoo noudattaa ja loputhan onkin hölmöjä lakeja, joita voi jättää noudattamatta, jos siitä itse hyötyy.:ahem:
Ihanko totta? Ei sentään keltään unet mene?Mä en tiedä kuinka paljon keskivertofoorumistia kiinnostaa toisen keskivertofoorumistin lainkuuliaisuus. Lähinnä hahmoja huolestuttanee se että joku täällä saattaa olla vaaraksi itselleen sekä muille.
Myytinmurtajissa eräässä jaksossa testasivat kännykän käyttöä autolla ajaessa ja tulos oli se, että kännykän käyttäminen autolla ajaessa on vaarallisempaa kuin autolla ajaminen humalassa eli väitteellesi löytyy tieteellistä tukea.Moon harrastanut kännyilyä ynnä yllä mainittuja ja pidän puhelimen räpläämistä ja puhumista selkeesti vaarallisimpana.
Sopii hyvin!Tuorein säähavainto: 4.12.2013 3:30 Suomen aikaa
Lämpötila -1,4 °C
Kosteus 74 %
Kastepiste -5,5 °C
Länsituulta 6 m/s
Puuska 10 m/s
Paine 995,7 hPa
Tunnin sadekertymä 0,0 mm (3:00)
Lumensyvyys 15 cm
Pilvistä (8/8)
Näkyvyys yli 20 km
Normi keli.Sopii hyvin!