Taas mennään näihin kuiviin läppäjuttuihin...Vai oliko KKT?
Taas mennään näihin kuiviin läppäjuttuihin...Vai oliko KKT?
No ihan samaa puhuttiin ensimmäisten kuvien pohjalta jo vuosi sitten ja lopulta auto olikin varsin perinteinen. Peräpään tykinputket ovat kuitenkin poissa. Ne olivat viimevuotisen auton heikoin osa-alue, ja Neweyn kerrottiin olleen ratkaisua vastaan. Muut tallit ovat kuitenkin tykinputkia lähteneet kopioimaan, eli onko Red Bull sittenkin jälleen kerran muita edellä???RB näyttää edelleen hyvin zero-pod linjaiselta.Enttistä enemmänkin nyt. Kuvaa täytyy vähän valottaa, jotta näkee paremmin, jos nyt edes on tämän kauden oikea auto, mutta pianhan se on radalla
Edit. Ei lainkaan normaaleja ilmanottoja, vaan vain pystyt aukot rungon vieressä.
https://www.f1technical.net/news/26359
Oli heikon kuvan tuosta tuo ilmanottojutut nokan ympärillä. Ihan perinteinen ratkaisu, mutta reikä ilmestynyt kärsän päähän.Mese on muuttunut tosi paljon. Ponttooneissa aivan uusi tapa ohjata ilmaa, nokka on kuitenkin tosi mielenkiiintoinen, kun kärkikartion ympärillä on ilmanohjain tunnelit, tai sitten kuva hämää.
Lattian reunat ovat muuttuneet huomattavasti ja jarrujenilmanottokin on ihan uudenlainen.
Näyttää tosi mielenkiintoiselta. Varmaan kaikkein rohkeimpia muutoksia aerossa. Jousitus on varmaan suht ennallaan.
Tosi mielenkiintoista nähdä, että miten kulkee. Omaan silmään ainakin näyttää hienolta.
Neweyhän olisi halunnut alun alkaenkin pois, mutta Wache ne sinne laittoi. Ehkä on palattu hieman takaisin ajatuksissa.No ihan samaa puhuttiin ensimmäisten kuvien pohjalta jo vuosi sitten ja lopulta auto olikin varsin perinteinen. Peräpään tykinputket ovat kuitenkin poissa. Ne olivat viimevuotisen auton heikoin osa-alue, ja Neweyn kerrottiin olleen ratkaisua vastaan. Muut tallit ovat kuitenkin tykinputkia lähteneet kopioimaan, eli onko Red Bull sittenkin jälleen kerran muita edellä???![]()
Nyt on parempi kuva autosta ja oikeassa olet. Aivan normaali ratkaisu ponttooneissa, mutta ilmanottoaukot aivan älyttömän pienet ja vain pystymallisetNo ihan samaa puhuttiin ensimmäisten kuvien pohjalta jo vuosi sitten ja lopulta auto olikin varsin perinteinen. Peräpään tykinputket ovat kuitenkin poissa. Ne olivat viimevuotisen auton heikoin osa-alue, ja Neweyn kerrottiin olleen ratkaisua vastaan. Muut tallit ovat kuitenkin tykinputkia lähteneet kopioimaan, eli onko Red Bull sittenkin jälleen kerran muita edellä???![]()
F1TV?Löytyykö jostain testien liveseurantaa tai feediä?
Mese on mielenkiintoinen. Ponttoonit ovat etuosastaan terävät kuin tikka, ja niiden ilmanotto?? Näyttää kuin siellä olisi kaksi horisontaalista ilman ottoa. toinen ihan ponttoonin etureunassa ja toinen taaempana ponttoonin päällä. Vai harottaako mun silmäMese on muuttunut tosi paljon. Ponttooneissa aivan uusi tapa ohjata ilmaa, nokka on kuitenkin tosi mielenkiiintoinen, kun kärkikartion ympärillä on ilmanohjain tunnelit, tai sitten kuva hämää.
Lattian reunat ovat muuttuneet huomattavasti ja jarrujenilmanottokin on ihan uudenlainen.
Näyttää tosi mielenkiintoiselta. Varmaan kaikkein rohkeimpia muutoksia aerossa. Jousitus on varmaan suht ennallaan.
Tosi mielenkiintoista nähdä, että miten kulkee. Omaan silmään ainakin näyttää hienolta.
Leclerc nopein, mihinköhän tämä perustuu? Minä kun ajattelin kaikkien tallien olevan Verstappenin perässä. Leclerc ja Verstappenhan ottivat mestaruudesta mittaa ainakin alkukaudesta '22 ja Leclercille jäi luu käteen.Leclerc vahvuudet: Sarjan nopein kuljettaja, nykyään kisoissakin todella täsmällinen. Maxin kanssa melko ylivertaisesti paras wheel to wheel -taistelija, oikeastaan jo parempi kuin sekopää-max nykyään.
heikkoudet: herkkä auton aliohjautuvuudelle, joka ongelma toivottavasti poistuu uuden auton myötä. Ajaa joskus vähän liian innokkaasti kisojen alussa josta joskus -onneksi harvoin ongelmia renkaiden kanssa.
Ja alkavat myös tosi takaa