Olen nyt tunnin ajan tärissyt kylmissäni kolmen peiton alla. Kuumetta lienee ns. Ihan riittävästi.
Jaksuhalit. Jos influenssaa on :dunno::dunno:
Ehkä oon sun duunikaveri?
Luulisin olevan. Muun Perheen Teletappia lukuunottamatta jo kiersi ja luulin selvinneeni ilman aivuoaumaa. Vaan mitä vielä. Kolmatta päivää kovassa kuumeessa.
Kiitos. / tack på svenska.
Parilla tutulla korkea kuumeilu kesti toista viikkoa :dunno: Toisella jatkuu vieläkin, viime viikon tiistaista alkaen. Nyt kuulemma enää sellaista 38 astetta :thumbfh:
Naapurin hoitaja osasi sanoa että nyt on liikkeellä sellaista 2 viikon flunssaa.. Meillä on koko perhe toista viikkoa kipeenä.Parilla tutulla korkea kuumeilu kesti toista viikkoa :dunno: Toisella jatkuu vieläkin, viime viikon tiistaista alkaen. Nyt kuulemma enää sellaista 38 astetta :thumbfh:
Isyysvapaa mennyt kivasti sairastaessa kun ekalla viikolla oli Noro ja nyt flunssaa. Eka vaimo, sitten lapsi ja nyt minä. Lapsi onneksi tuntuu toipuneen kaikki parhaiten.2-3 viikkoa on täälläkin päin ollut jengiä kipeänä. Menee olotila vähän aalloissa. Välillä parempi, välillä huonompi.