Tänne kaikki ilmoitukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PuoliPöhkö
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hahmolta burb jälleen veretseisauttavan mykistävä Le Mans -toikin avaus :ahem:
Avausviestiin kun vielä lisäät tv-aikataulut jahka Eurosport ne arpoo niin avot ja bon appetit!

Tänks. Eiköhän tuohon avaukseen tule lisäiltyä striimit ja livetimingitkin kunhan niistä jotain tietoa ilmaantuu.

Viime vuoden toikki oli aika hiljainen. Saa nähdä, miten nyt käy. :mad:

Sitä minä en tiedä miksi Areenan Le Mans-otsake oli moninverroin suositumpi kuin Forumin vastaava.

Voi olla että kyse oli parin aktiivihahmon toimista: Mistral perusti otsikon hyvissä ajoin ja oli siellä aktiivinen, kurski taisi muita kanavia pitkin houkutella muita keskustelijoita sekä selostamon äijiä paikalle.

Voi olla että kyse oli parin aktiivihahmon toimista: Mistral perusti otsikon hyvissä ajoin ja oli siellä aktiivinen, kurski taisi muita kanavia pitkin houkutella muita keskustelijoita sekä selostamon äijiä paikalle.
Eurosportkin on kurskin epäfokusoidun pikkurillin ympärillä.

Tämän talouden vuoden 2014-2015 vakuutusmaksut osoittautuivat juuri yhteisarvoltaan 3580 euron arvoisiksi.
Yhtään korvattavaa vakuutustapahtumaa ei ole viimeisen vuoden sisään ollut, joten mielelläänhän noita makselee. :ahem:

Ja paskat. Nyt lähti välittömiä irtisanomisia matkaan.
Onneksi tää käy nettipalvelun kautta helposti *click, click, click*

Noin. Helpotti heti 1610 eurolla.

Edit: Ai niin "Saihan" noista BOONUKSIA! :mad_old:

Viimeksi muokattu:
Mulla ei ole mitään muita itseottamia vakuutuksia kuin talon vakuuutus.

En jaksa oikein uskoa noihin.

Halvimmaks tulee ottaa vakuutus vasta, kun vahinko on ovella. Ovat mun sairasvakuutukseni maksua hiljalleen hilanneet ylöspäin tekosyynä se, että kuudetta vuotta nostan sieltä melkein tuplasti enemmän kuin maksan. Mulkut.

Halvimmaks tulee ottaa vakuutus vasta, kun vahinko on ovella. Ovat mun sairasvakuutukseni maksua hiljalleen hilanneet ylöspäin tekosyynä se, että kuudetta vuotta nostan sieltä melkein tuplasti enemmän kuin maksan. Mulkut.
Entä loppuuko sormet tuota menoa?

Ennen vuotta se ja se valmistetuissa niissä ja näissä on sitä ja tätä.

Tämän talouden vuoden 2014-2015 vakuutusmaksut osoittautuivat juuri yhteisarvoltaan 3580 euron arvoisiksi.
Yhtään korvattavaa vakuutustapahtumaa ei ole viimeisen vuoden sisään ollut, joten mielelläänhän noita makselee. :ahem:

Ja paskat. Nyt lähti välittömiä irtisanomisia matkaan.
Onneksi tää käy nettipalvelun kautta helposti *click, click, click*

Tästä sais hyvän toikin, sais motivaation laskea yhteen kaikki talouden vakuutusmaksut.
Se tieto vaikuttaa varmaan piristävästi eli ns. yöunet kaikkoavat takuulla sen jälkeen.
Taidanpa ryhtyä laskeskelemaan...