Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mielestäni se teltassa housuun kusenta lemmen töihin pyrkiessä on vielä upeampi suoritus.

Puhelin piippasi.
Kerkesin jo ilahtua ja kuvitella, että minua tavoittelee joku salaperäinen rakastaja tai yhteystietoni löytänyt fani, mutta olikin Netpostin automaatti-ilmoitus yli 7 vuotta vanhojen netpostiviestien tuhoutumisesta.

Niin kuin minä luulin löytäneeni ystävän, ihmisen joka minua kuuntelee, ihmisen joka minua kuuntelee.

No hyvä.

Itsellä vähän krappis, kun eilen juhlistin hyvää elämää jokusen olusen kanssa.

Puhelin piippasi.
Kerkesin jo ilahtua ja kuvitella, että minua tavoittelee joku salaperäinen rakastaja tai yhteystietoni löytänyt fani, mutta olikin Netpostin automaatti-ilmoitus yli 7 vuotta vanhojen netpostiviestien tuhoutumisesta.

Niin kuin minä luulin löytäneeni ystävän, ihmisen joka minua kuuntelee, ihmisen joka minua kuuntelee.

:D:D:D:D

:frown::thumbfh:

Eilen totesin yhdelle kuvataiteilijalle, että hyödyllisempää työtä hän sentään tekee kuin yksikään vedonlyönnillä rikastuva. Ehkä pidän suuni kiinni taas puoli vuotta.

Jos haluut maata, on alla lantaa. Wooo'ooo!
Jos haluut maata, on alla lantaa. Woo'ooo!

Tuli 100 kpl uutta käyntikorttia tänään... edellisesiä kortteja ehdin jakaa ehkä noin 5kpl.

Oltermanni ei ole kyllä mistään kotoisin... Kuiva ja mauton juusto, jonka koostumuskin on jotenkin outo.

Minusta oltermanni on parsa.

Ettei vain olisi ollut vanhaa tai avattuna pitkään (ja ilman suojaa päällä).

Ihan uutta ja suoraan paketista. Sitä vaan kun on joskus syönyt muitakin juustoja niin ei tuollaiset oltermannit enää paljon maistu.

Höpsis, Leksa on fiksuna äijänä säästänyt muutaman euron ostamalla lentolippunsa verkkopankin kautta. Tai sit tuo on Ylen maksama. Hakkerit tyhjentää valtion kirstun.