Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Ulkoistaisin sen heti, mutta nykynuoria ei tua homma kiinnosta pätkääkään.
:doubtful:
Mistä lähtien kotitöitä on jaettu kiinnostuksen mukaan?
T: nimim. siivonnut koko talon kohta viisi-kuusi vuotta yksinään.
Ulkoistaisin sen heti, mutta nykynuoria ei tua homma kiinnosta pätkääkään.
Leikkasin nurmikon taas kerran.
Ensin itse kertoo miten ei yhtään huvittaisi tehdä jotain työtä ja sitten perään valittaa jottei velliperseinen nykynuoriso tee sitä puolestaan. Sotaveteraaneja varmaan palkata Forumin mainosmiljoonilla Racerin nurmikkoa leikkaamaan.
Niin nopeasti poistin 5 spämmitoikkia tehtailleen hahmokkeen, jottei kukaan ehtinyt edes huomata mitään aivotoimintaa moderaattorella taaskaan:frank:Ikävä jää hahmoa 449y8t8ff0.
Niin nopeasti poistin 5 spämmitoikkia tehtailleen hahmokkeen, jottei kukaan ehtinyt edes huomata mitään aivotoimintaa moderaattorella taaskaan:frank:
Enpä ole käynytkään koko puolella. Modet!!!1Milloin aloitatte F1-puolen moderoinnin?
Milloin aloitatte F1-puolen moderoinnin?
Mosambikissa olivat vähän huolissaan sinne saapuvista työttömistä portugalilaisista, että liekkö noita vielä kovin paljo tulossa. Ei sillä ettei niillekin töitä löytys.
Varmaan samoihin aikoihin, ku sä blokkaamisen.
Jos moderoinnilla tarkoitetaan sitä, että poistetaan viestejä ja valitetaan offtopicista, niin ei varmaan ihan pian.
Mun mielestä on melkoista ajanhukkaa tehdä kaksi aanelosta pitkät säännöt, joita olla noudattamatta.
Mun mielestä on melkoista ajanhukkaa tehdä kaksi aanelosta pitkät säännöt, joita olla noudattamatta.