Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. III

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Treen keskusta oli eilen 15:00 paikkeilla täynnässä koululaisia!

Meilläkin oli loman aikana saanut yksi pamppu potkut. .

Mitä helv? Ooksä kauankin ollut lusimassa jo? Multa menny kokonaan ohi tää tieto kyllä nyt. Yli puolet sit takana kun oot lomallakin ollut jo :)
Mut joo, pampun homma on aika totista, ei siinä passaakkaan paljon naureskella, ainakaan vankien kanssa yhdessä.

Onnittelut uudelle kuskille. Ja Kouvolle uudesta kuskista.

"Tutkintotodistuksella voit ajaa vain Suomessa, lukuun ottamatta Ahvenanmaata." Eikö Ahvenanmaalla saa sitten ajaa lain' tutkintotoikkarilla?

ou shit, se on suomea...

Yks idioottimaisimmista lauseita KOSKAAN: "En ole rasisti vaan roturealisti". Haistakaa nyt rasistit jo pitkä vittu.
Mieluiten sian vittu.
Sellanen jossa ois joku tulehdus.

No nämä itsensä realisteiksi nimenneet kärsivät ilmeisesti kuitenkin ironiantajua heikentävästä geneettisestä sairaudesta. Ainakin keskivertokansalaista useammin.

Kulttuuri-/uskontorealismi on parempi termi.

Tuon minäkin allekirjoitan.

Sain joskus forumilla rasistin maineen kun olin huolestunut islaminuskon leviämisestä, sen ääri-ilmiöistä, vaikka en sanallakaan sivunnut rodullisia yms kysymyksiä, vain uskontoa käsittelin. Mun mielestä suurempia rasisteja olivat ne, jotka mut leimasivat oletuksella "Kaikki muslimit on NEEKEREITÄ ja tuon on pakko vihata neekereitä, koska on huolestunut islamin uskosta".
Olen muuten ihan yhtä huolestunut kristinuskon yms. ääri-ilmiöistä, kun se alkaa pitää sisällään ihmisten tappamista.

Viimeksi muokattu:
Tuon minäkin allekirjoitan.

Sain joskus forumilla rasistin maineen kun olin huolestunut islaminuskon leviämisestä, sen ääri-ilmiöistä, vaikka en sanallakaan sivunnut rodullisia yms kysymyksiä, vain uskontoa käsittelin. Mun mielestä suurempia rasisteja olivat ne, jotka mut leimasivat oletuksella "Kaikki muslimit on NEEKEREITÄ ja tuon on pakko vihata neekereitä, koska on huolestunut islamin uskosta".
Olen muuten ihan yhtä huolestunut kristinuskon yms. ääri-ilmiöistä, kun se alkaa pitää sisällään ihmisten tappamista.

Mä taas vääristä uskonnosta tai kulttuurista riippumatta rikollisisuudesta ja suvaitsemattomuudesta toisin ajattelevia kohtaan. Valitetettavasti eräät kulttuuri tai uskontotaustat ovat kunnostautuneet eskä väkivaltarikollisuudessa ja suvaitsemaatomuudessa, eli pidetään omaa uskontoa ja/tai kultturitaustaa niin hienona, että muiden on siihen sopeuduttava.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.