Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. III

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Löytyi. Siellä se nökötti talon päädyssä, roskakatoksen seinustalla yksinäisen näköisenä. Mitkä ovat tarinan taustat, sitä koskaan en ehk' tietää ma saa mutta rauha maas.
ei kyl puutu teidänkään taloyhtiöstä menoa & meininkiä :alppu:

Mitä helvettiä se oikein niillä kengillä teit?

Ehkä mun ja ettelbruckin kengät onkin olleet näyteikkunakenkiä. Ei niitä ole tarkoitettukaan jalkaan laitettaviksi. Väärin käytetty.

Verottaja muisti ilmoittaa, että on lainannut multa rahaa ja haluaa nyt maksaa velkansa takaisin. Annoin maksuaikaa joulukuun alkuun saakka. :thumbup:

Haa

Olin tuossa kuulemma viime yönä pitkän aikaa yrittänyt tukehtua omaan kieleen, lopulta minut herätettiin ja käskettiin kääntyä kyljelleni.

Nyt sit tuntuu siltä, kun vetää ilmaa keuhkoihin, että on vähän hankalaa ja ilman vetäminen vaatii "voimia". Aivan niinkuin keuhkot olisi vähän hapoilla.

Läskin juopon palkka.

Osin sama.

Olen hieman onneton ja taidankin hankkia hieman elektroniikkaa sitä lievittämään. En vaan tiedä vielä mimmosta. Ehdotuksia?

SILIVATISEILAA! SILIVATISEILAA! YKSI LEEEENSI POIS!

Silivati seilaa -kohdassa voidaan keinutella kättä vaakatasossa edestakaisin.

Kävin tuolla BMW-foorumilla.
Ja tulin äkkiä pois.

"Kiinnostas tietää millanen pakoputken pää tossa sun M-sarjalaisessa on. Onko kromattu vai musta?"
"Täytyy ottaa tuo rekisterikilven takana oleva autokaupan muovilevy pois, ei sovi oikeen väreiltään diffusoriin!"
"Olisko tällaset kromivanteet hienommat vai nämä satiini-alumiiniset?"

Pakoputken pää, muovilärpäke ja vanteen väri KIINNOSTAA aivan soikeena joitakuita!
Vittu etten paremmin sano.

Ja tulin äkkiä pois.

"Kiinnostas tietää millanen pakoputken pää tossa sun M-sarjalaisessa on. Onko kromattu vai musta?"
"Täytyy ottaa tuo rekisterikilven takana oleva autokaupan muovilevy pois, ei sovi oikeen väreiltään diffusoriin!"

Pakoputken pää, muovilärpäke ja vanteen väri KIINNOSTAA aivan soikeena joitakuita!

Hyvä kun muistutit. Pitäisi omasta autosta ottaa tuo mainoslärpäke pois.

Ja tulin äkkiä pois.

Mitä mä oon lueskellu niin siellä mallikohtaisissa alueissa on ihan asiallista keskustelua.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.