Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. III

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ajattelin vain testata että onko uskottavampaa vakuuttaa olevansa selvinpäin kuin kännissä. En jaksanut työstää aiheesta pollia mutta kukin voi hiljentyä tykönänsä miettimään asiaa.

Ajattelin vain testata että onko uskottavampaa vakuuttaa olevansa selvinpäin kuin kännissä. En jaksanut työstää aiheesta pollia mutta kukin voi hiljentyä tykönänsä miettimään asiaa.

Savon murre ainakin lopahti edellisessä kommentissasi epäuskottavasti kesken lauseen.

Jännä tunne, kun huomaa tuossa ketjun vasemmalla puolella olevasta ikonista, että on kirjoittanut toikkiin, mutta ei muista yhtään että mitä. Ja sitten on pakko käydä tarkistamassa, että mitä hittoa nyt taas.

Mielessäni suunnittelen huomista ateriaa: uuniperunoita, täytteeksi pekonisipulipaistosta ja tuorejuustoa.

Noin, mie latasin just suorilla, eikä niin mairittelevilla, sanoilla erään lyhytaikaisen ex-pelaajamme perhetutulle mielipiteeni ko pelaajasta. :o
No, terveiset varmaan kulkeutuu perille saakka. Jos näin, niin hyvä niin..

Jännä tunne, kun huomaa tuossa ketjun vasemmalla puolella olevasta ikonista, että on kirjoittanut toikkiin, mutta ei muista yhtään että mitä. Ja sitten on pakko käydä tarkistamassa, että mitä hittoa nyt taas.

Milloinkohan minä olen tänne viimeksi mitään pistänyt? Ehkäpä mulla ei ole mitäään merkityksetöntä sanottavaa.

Mielessäni suunnittelen huomista ateriaa: uuniperunoita, täytteeksi pekonisipulipaistosta ja tuorejuustoa.

Olen just tekemässä alkupaloiksi paprikoita, joissa täytteenä tuorejuuston lisäksi sieni/pekonipaistosta, kutkarupuja ja päälle mozzarella-sinihomejuusto kuorrutus.

Mitähän tästä pitäis ajatella: http://www.voice.fi/muotijakauneus/...-nayttaa-seksikkaammilta-kopioi-tyyli/5/41497

Varsinainen trenditoimittaja.

Kas tässä skcgreenshotti sivun yläosiolta:

erqsR.jpg

Status
Ei avoinna uusille viesteille.