Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nukahdin maalla maalla Kesälahdella ja heräsin kaupungin maalla Kiteellä.

Mua alko närästään teidän jutut. Voi se johtua tenuttelusta ja kahvistakin.

Kokkailin. Kohta menee parsakaalimakaronijauhelihapekonisipuliporkkanatomaattimurskamunamaitomustapippurisormisuolaluostarijuusto -laatikko uuniin.

Laiskottaa sen verran, että paistan valmiiksi marinoituja broilerinpihvejä (HYI YÖK JNE) ja laitan ne leivän väliin. Lahjahevosta ei oo suuhun katsominen.

Meinaatko pitää meitä pitkäänkin jännityksessä?

Kyllä se on nyt silläviissiin, notta tiskienhoitovastuut ja jätehuolto on ulkoisettu 100%rosenttisesti vaimoille viikon ajaksi.
Yksi harkittu tappio oli pakko ottaa, jotta pysyi vaimoin mielenkiinto peliin yllä.
Viimesessä erässä vedettiin miehissä matto vaimoin alta.

Kaveri, jolla ei ole oikein suunnatonta flaksia naishommiensa kanssa osoittautui eilen jälleen maineensa veroiseksi hepuksi.

Sille tuli tosi hyvännäkönen ja vieläpä ihan mukavakin muikki lämppäämää baaritiskillä. Tutustuivat siinä tovin ja jatkoivat pöydässä. Pianhan tilanne oli jo edennyt siihen pisteeseen, että naaras oli jo uskaltautunut istuutumaan sirolla pikku takapuolellaan sällin syliin.

Siitäpä ei sitten mennyt enää kahtakaan minuuttia kun neitokaiselta tumahti pää suorin vartaloin pöytään ja pisti siihen sitten unosille.

Hetki siinä meinailtiin, että mitäs vittua nyt tässä tättärää. Pian se kuitenkin siitä virkos, mutta kävi niin perinteiset, että portsari herätti väärän naisen. Se nimittäin herätessään ei ilmeisesti muistanu kenen kaa oli sutissu ja jatko toisen äijän kanssa kohdasta johon edellisen kanssa jäi.

Pian se kuitenkin siitä virkos, mutta kävi niin perinteiset, että portsari herätti väärän naisen. Se nimittäin herätessään ei ilmeisesti muistanu kenen kaa oli sutissu ja jatko toisen äijän kanssa kohdasta johon edellisen kanssa jäi.
Mä oon kerran baarissa muhinoinu miehen kanssa ja käyny vessassa, ja sieltä palattuani menny vahingossa väärän miehen luo ja jatkanu siitä, mihin jäin sen toisen kanssa.