Burbbi tai joni varmaan on kauheen kateellisia kun nuori tummaverikkönaaras kiehnää jatkuvasti innoissaan ympärillä, välillä pomppii innoissaan päästäkseen lipomaan.
Tuli yks leffa mieleen. Maapähkinävoita palleille + lemmikkikoira. Tai jotain.
Varmaan ihan hyvät suikit. Onnea!
Asiasta kolmanteen, mikäs se oli sen elukan nimi jolla on aivan järjettömän iso kikkeli? Joku siitä Youtube-videon tänne taannoin linkitti. Mun oli tarkoitus näyttää se video työkavereille, mutten muistanutkaan eläimen nimeä ja yleisö kaikkosi, kun aloitin etsimään sitä "huge penis" -hakusanalla.
Asiasta kolmanteen, mikäs se oli sen elukan nimi jolla on aivan järjettömän iso kikkeli? Joku siitä Youtube-videon tänne taannoin linkitti. Mun oli tarkoitus näyttää se video työkavereille, mutten muistanutkaan eläimen nimeä ja yleisö kaikkosi, kun aloitin etsimään sitä "huge penis" -hakusanalla.
Pyryf?
Jos Pyryf on semmonen metrin korkuinen neljällä jalalla kävelevä elukka joka kyseisessä eläintarhassa kuvatussa videossa yritti saada valtavaa nuijaansa osumaan lajitoverinsa reikään siinä onnistumatta eikä erektiokaan ollut kovin vankka, niin kyllä.
Heh, voi sitä Pyryä, voi sitä.
Hirvee slaikkari ja pikkasen vaan tattia kastaa huulilla.:nope:
Juu, kyllä harmittas, jos ois itelläki iso kikkeli.
Sanoppa se.
Edelleen heterona ja korostaen sitä olen kumminkin ajatellut että minkäköhänlaista olisi jos olisi ihan älytön lerssi?