Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mikään ei saa ihmistä tuntemaan itseään niin voittajaksi kun tämmöset päivät.
Aivan vitullinen darra. Istun sohvalla viltin alla tärisemässä darrasta ja kylmyydestä. Kylmä koska parvekkeen ovi on auki. Auki koska asunto haisee niin vitusti oksennukselle, ettei täällä muuten voi olla.

Aivan vitullinen darra. Istun sohvalla viltin alla tärisemässä darrasta ja kylmyydestä. Kylmä koska parvekkeen ovi on auki. Auki koska asunto haisee niin vitusti oksennukselle, ettei täällä muuten voi olla.

Mut aina voit leikkii uudella kännykällä.

Lämmin ja täyteläinen Australialainen punkku lämmittää ;)

Onkohan noilla otsonointia suorittavilla firmoilla pizzapassin tapaisia juttuja? Sais joka kymmenennen otsonoinnin ilmaiseksi.

Onkohan noilla otsonointia suorittavilla firmoilla pizzapassin tapaisia juttuja? Sais joka kymmenennen otsonoinnin ilmaiseksi.
Liekö moderoinnista luopumisella tai AA-kerholla pidemmän päälle kestävämpi lopputulos, jos ei kertakohtuus pysy lapasessa :dunno:

Google tietää meikäläisestä jo aivan liian paljon. Huomaa siitä kun hakukenttään alkaa kirjoittamaan "miksi olen" niin ehdotukset paljastaa kyttäyksen.

65868_440775009326659_844731343_n.jpg

Google tietää meikäläisestä jo aivan liian paljon. Huomaa siitä kun hakukenttään alkaa kirjoittamaan "miksi olen" niin ehdotukset paljastaa kyttäyksen.

Sinkku, väsynyt, yksin? Noita se mulle tarjos thaitransujen ohella.

"Miksi ol" -
Miksi olen sinkku, miksi olen ruma, miksi olen olemassa, miksi olympialaiset järjestettiin.

Siinäpä ne. Näitä pohdin päivin öin.