Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sain osakseni pahansuopia katseita apteekissa. Joku minua ennen saapunut oli luovuttanut ja jättänyt vuoronumerolappunsa vuoronumerolappuannostelulaitejärjestelmän päälle. Poimin sen ja onnistuin ohittamaan kolme minua ennen saapunutta. En koe tehneeni mitään väärää, sillä toimin annettujen sääntöjen mukaisesti. Taidankin hakea Finnairin johtajan paikkaa.

Oon ottanu tavaks yli 10 miljoonan potteihin laittaa rivin tai kaks. Nyt meni yks (tosin äitin pelitililtä, ei se ite oo kuitenkaan tajunnu laittaa).

Eipä itsekään tule usein pelattua. Iso potti innosti vain laittamaan muutaman rivin. Sais ny edes omansa takaisin.

Päivä 3: olme.
Olen kantanut vaatteeni sekä osan asunnon muusta irtaimistosta parvekkeelle. Olen mopannut lattiaa niin pitkään kunnes lattianpesuaine loppui ja sen jälkeen kerran vielä fairylla.

Asunto haisee yhä oksennukselle.

Päivä 3: olme.
Olen kantanut vaatteeni sekä osan asunnon muusta irtaimistosta parvekkeelle. Olen mopannut lattiaa niin pitkään kunnes lattianpesuaine loppui ja sen jälkeen kerran vielä fairylla.

Asunto haisee yhä oksennukselle.

Kokeile seuraavaksi pestä ne oksennukset pois.

11630602.jpg

Asensin etänä puhelimitse sekä tietoliikenneväylitse seittemensa'an kilsan päähän tulostinskannerimonitoimihässäkän.
Ihan meinas tulla hiki.