Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. IV

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olisko tässä mun seuraaja?

Kaltaiseni kyynikko saa mielialan matalaksi aina halutessaan, ja joskus silloinkin, kun ei haluaisi. Jos pystyt samaistumaan, siinä tapauksessa kyllä. :ahem:

Luovutan täten 20 000 postausta Diskikselle :ahem:

Liian halpamaista. :thumbdown Kyllä mun riitelijänlahjoillani pyöritään täällä muiden lapsenmielisten joukossa sen verran, että luulisi noita postauksia kertyvän. :frank:

Jaahas, yks suomitrackeri lyönyt pillit pussiin muutaman tuhannen euron kera. Hyvä kusetus kyllä, mut olis tuolla ollut potentiaalia paljon suurempaankin kusetukseen.

Tämäkö nyt on se seuraaja: http://ilmainenlataus.com/
Voinen veikata, että kyseinen sivu tulee vielä olemaan "alan" näkymiä koskevissa uutisoinneissa mukana. Veikkaanpa, ettei siinä mene edes kovinkaan kauaa.
Mielenkiinnolla jään sivusta seuraamaan tapahtumia, ja pysyttelen itse jatkossakin suljetummissa piireissä.

-edit- Ei näytä paljoa olevan tarjolla, mutta Chisun diskografia laittoi kyllä hymyilyttämään.

Viimeksi muokattu:
Pitkästä aikaa hyvät sanat Venttiksessä. Ja Jjusban on muuten tosi mahtava tyyppi.

Tämä on sadas postaukseni tällä foorumilla. Olen toisin sanoen sopeutunut yllättävän vaivattomasti tähän monenkirjavaan joukkoon. Kiitoksia kaikille jarnareille; kaltaiseni antijarnarit eivät tätä paikkaa keskenään pidä pystyssä.

Tämä on sadas postaukseni tällä foorumilla. Olen toisin sanoen sopeutunut yllättävän vaivattomasti tähän monenkirjavaan joukkoon. Kiitoksia kaikille jarnareille; kaltaiseni antijarnarit eivät tätä paikkaa keskenään pidä pystyssä.
Ihan hyvin olet sekoittunut jouk(k)oon.

Helppoa kai se kakkosnikille on.

Mitenkäs tuo liittyy aiempiin kommentteihin? Tiedän (tai luulen tietäväni), että Jjusbanilla/Pyryfällä on kaksoispersoona, mutta ei kai se liity mitenkään siihen, onko kumpikaan tai molemmat heistä hyviä tyyppejä? :)

Tai sitten tässä oli joku taka-ajatus, jota en harmailla aivosoluillani tavoittanut. Valistahan.

Nää kaksoisnikkijutut alkaa käydä aika vanhaksi.

Mitä mieltä olet kristinuskosta ja eri uskonnoista yleensä?

(Maltan tuskin odottaa, kenen kakkosnikiksi mua veikkaillaan tämän vastauksen jälkeen. Kihelmöivän jännittävää! :ahem: )

Olen pesua kestämätön antiteisti, enkä siedä hurskaita omalla uskonnollaan päteviä. Kyseenalaistan, vaan enpä sanokaan, mitä laittaa tilalle. Laittakoon järkensä tilalle, jos jotain uskon aihetta kaipaavat.

(Maltan tuskin odottaa, kenen kakkosnikiksi mua veikkaillaan tämän vastauksen jälkeen. Kihelmöivän jännittävää! :ahem: )

Olen pesua kestämätön antiteisti, enkä siedä hurskaita omalla uskonnollaan päteviä. Kyseenalaistan, vaan enpä sanokaan, mitä laittaa tilalle. Laittakoon järkensä tilalle, jos jotain uskon aihetta kaipaavat.

Mitäs puoluetta kannatat?

Kaksoisnikki on semmonen, kun kaksi ihmistä kirjoittaa samalla nikillä.

Kakkosnikki on semmonen, millä kirjoitetaan sellasta paskaa, mitä omalla nikillä ei kehtaa. Eli minä suollan sitä, mitä Mosse ei kehtaa sanoiksi näpytellä.

Kaksoisnikki on semmonen, kun kaksi ihmistä kirjoittaa samalla nikillä.

Kakkosnikki on semmonen, millä kirjoitetaan sellasta paskaa, mitä omalla nikillä ei kehtaa. Eli minä suollan sitä, mitä Mosse ei kehtaa sanoiksi näpytellä.

Ne on yks ja sama asia ja Mosse on idiootti.