maradona
Resistive User
Nyrkiniskun sain illoin ja silloin vasta tajusin sut toinen jo veiii.
Joku ajoi maailman rumimman auton Espanjasta Suomeen - tässä se nyt on
Hiiren paristo tyhjeni, enkä löytä uutta paristoa. Apuva, kriisiapuva! Nyt!
Hiiren paristo tyhjeni, enkä löytä uutta paristoa. Apuva, kriisiapuva! Nyt!
Kauko?
e:-säädin?
Kannattaa pitää jossain kaapissa tai laatikossa varaparistoja tällaisia tilanteita varten.
Toivottavasti tästä oli apua.
TENGJUU.
Juttelin kahvinkeittimen kanssa. :frown:
Eihän siinä mitään, mutta jos kahvinkeitin vastaa, niin sitten...:doubtful:
Jaxuhaleja ja toivottavasti tilanne on hoidettu kunnialla ns. kotiin.Hiiren paristo tyhjeni, enkä löytä uutta paristoa. Apuva, kriisiapuva! Nyt!
Olin vanhempia moikkaamassa jokunen vuosi ennen yllä kuvailtua hardware-ongelmaa ja luulin että äiti on pistänyt kahvia tulemaan kun kuului ihan sellainen prötinä kun kahvinkeittimestä kuuluu siinä vaiheessa kun viimeiset vedet menee röörien läpi. Paskan kahvia! Edellinen paavi piti televisiossa jotain joulu tms. -puhetta.Juttelin kahvinkeittimen kanssa. :frown:
Kaveri soitti parin vuoden radiohiljaisuuden jälkeen. Vaihdettiin kuulumisia melkein kolme minuuttia ja ratkaisin mieltänsä vaivanneen ongelman miksi keittiön uudet valot eivät toimi. Eivätpä toimine 230VAC lamput järin hyvin 12VDC:llä. Lupasi soittaa taas parin vuoden päästä.
Kaveri soitti parin vuoden radiohiljaisuuden jälkeen. Vaihdettiin kuulumisia melkein kolme minuuttia ja ratkaisin mieltänsä vaivanneen ongelman miksi keittiön uudet valot eivät toimi. Eivätpä toimine 230VAC lamput järin hyvin 12VDC:llä. Lupasi soittaa taas parin vuoden päästä.
Asuntoautossako, vaiko -vaunussa kaverisi asustaa? Veneessä nyt helmikuussa kuitenkaan...
Ihan astustaa kerrostaloasunnossa jonka minä olen remontoinut. 12VDC ratkaisuun keittiön valaistuksessa päädyttiin koska LED.
Jees, kartalla taas. Eipä moinen tullut mieleenkään.