Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol IX

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Vois tehdä kaikenlaista, jos ei ois tämmönen laiska paska.

Vois tehdä kaikenlaista, jos ei ois tämmönen laiska paska.

Luonto on ehkä jossain asiassa onnistunut. Jos ei oltaisi laiskoja, niin saattaisi tapahtua taas jotain helvetin tyhmää. Nautitaan nyt vaan.

Luonto on ehkä jossain asiassa onnistunut. Jos ei oltaisi laiskoja, niin saattaisi tapahtua taas jotain helvetin tyhmää. Nautitaan nyt vaan.

Näin o. Onneks en ole toimelias turbokuutio. Nytkin varmaan ketuttais tässä röhnöttäessä ja tietokonetta plärätessä.

Juicekin huomautti ettei hän laiska ole vaan aikaansaava. Tekee vähän, mutta saa paljon aikaan. "Kun mä nyt tästä lähden kuselle niin haen samalla reissulla jääkaapista seuraavan kaljan."

Tililtä mennyt 3150e sitten viime palkanmaksun.

Rokkenroll ja silleen.. Nyt ollaankin sitten vesi- ja näkkärilinjalla seuraava kuukausi.

Ostin tänään Madmenin seiskakauden ensimmäisen osan. Ehkäpä jatkan iltaa katsomalla sen ensimmäisen jakson.

Aloin tällä viikolla katsoa Mad meniä, kolmanteen kauteen olen vasta edennyt.

Ostin tänään Madmenin seiskakauden ensimmäisen osan. Ehkäpä jatkan iltaa katsomalla sen ensimmäisen jakson.

Katsoin ko. sarjan uudestaan läpi viime vuoden loppupuolella tuota tänä keväänä tulevaa loppurypistystä odotellessa. Seiskakausi oli vielä ihan hyvää kakkaa verrattuna aiempiin.

17-1615054a8328bf13f0.jpg

Ihmisten ulkonäön arvostelu on tyhmää ja varsinkaan mulla ei pitäis olla moiseen edellytyksiä, mutta onhan tää Pekka Myllykoski vähän sen näköinen että tuhmille lapsille voi sanoa että jos ei ole kiltisti niin Pekka tulee ja vie.

Se on kato päivästä kiinni, onko krapula- vai edustuspäivä.
ppp_pekka.jpg

Tai sitten se ei ole mistään kiinni, emt.

Riippuu siitä kuinka monta päivää meinaa ajaa. Vai onko toi koko ajalta?

Koko ajalta. Vuokra-aika tosin oli vain vuorokausi. Pitemmäksi aikaa olisi jonkun paremman diilin voinut saada. Mutta on tuo silti ihan kiva hinta kun palauttaa auton kunnnon valoshow auton kojelaudassa. :ahem: Ts. ajovuorossa oli ihan alan miehiä.

Vois vaikka lähteä huoltoasemalle aamukahville. Oishan sitä voinut esim. nukkua, mutta kun ei niin ei. :wall:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.