Troy
Well-known member
Ei kait nyt sentään vittuun katoa. Ehkä ne on käymässä jossakin?
Tongeilla vitsin väännettyä, niin kait ne on jossakin vitussa käymässä sitten. Ei sinänsä naurata kumminkaan.
Ei kait nyt sentään vittuun katoa. Ehkä ne on käymässä jossakin?
Nimimerkistä lähtien. :frank:
Minne vittuun kirjoitukseni katoavat? Ei niitä saa poistella?![]()
Millä kielellä tuo Quiq on nopea?
Kakan irroituskirjoitustakosi tarkoitat? Veikkaan, että moderaatio on iskenyt?
Mitäköhän tässä nyt oikein tapahtui. Ja mitä tässä nyt menetettiin...:thumbfh:Just sen takia, että jos minä en paskantamistani kirjoita niin sitten poistellaan ja minä ihmettelen, että mitä saatanaa?!
Yksi asia on täysin varmaa, että minä en en enää koskaan enää lähde kirjoittamaan omiani. En edes esim. F1-eepokseen, jos tuollainen idioottimainen moderointi jatkuu.
Mitäköhän tässä nyt oikein tapahtui. Ja mitä tässä nyt menetettiin...:thumbfh:
Ilmeisesti Knoukkarin tulo Thunderin lapseksi.
Saisko referaatin? Putosin kärreiltä.
Jos Knoukka loukkaantui teksteistäni, niin haistakoon vittu, minä mitään häneen ole viitannut yhtään mitään kirjoituksessani ja Knoukka vaan iloisesti tervetulotutti perheeseen ilmeisen kakan muodossa.
Minua ihmetyttää se, että kuka helvetti päättää poistattaa tekstini ja Racer X:n välillä? Onko Racer X sitten se loukkaantunut osapuoli? Minä en usko siihen.
Vaadin tietää, että kuka sen poistattamisen oikeutti?
Hmmmmm...eipä mitään.Mitä siitä.
Minä se olin.
Nyt korkki kiinni, turvat tukkoon ja nukkumaan, ennen kuin tullaan peitteleen.
Ja Troyn kommentteihin en ole koskenut.
Niin eipä noista selityksistä nytkään saanut tolkkua. Vain sen, että ollaan erittäin, erittäin tuohtuneita.Perinteistä takuuvarmaa thunderismia menetettiin. Thunderimissa ehdottomasti parasta on se, että vaikka ymmärtää tekstin kaikki sanat, niin tekstiä ei välttämättä ymmärrä lainkaan.
Mun mielestä Thunderin pitäisi laatia lukemisen ymmärtämiskokeita erilaisille oppilaitoksille.
Millä kielellä tuo Quiq on nopea?
No, tuolla häviämisperusteella jos lähdetään moderoimaan, eipä taitaisi koko vapaalle jäädä montaa viestiä.Niin eipä noista selityksistä nytkään saanut tolkkua. Vain sen, että ollaan erittäin, erittäin tuohtuneita.
Mutta nyt kuitenkin selvisi. Vähän ilmeisesti harjoiteltiin moderointia. Ei sen kummempaa...eikä kukaan oikeastaan hävinyt noiden viestien "roskakorittamisen" yhteydessä mitään.