Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. V

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Eikös se ollut se lähtösuora kolari, jossa se hyppäs Ralfin yli vieden takasiiven mukanaan?

No kun mulla kummittelee mielessä sellainen tapahtuma jossa Ralf pomppaa mutta kun en muista johtuiko Ralfin liian myöhäisestä vai Ruupenin liian aikaisesta jarrutuksesta...
Voi olla että mulla menee kolarit tai hahmot sekaisin. Tai itseni.

Edit: AI JÄTKÄ EDITOI!!!

Eikös se ollut se lähtösuora kolari, jossa se hyppäs Ralfin yli vieden takasiiven mukanaan?

ralf_schumacher_210_145212a.jpg

Tais olla toisinpäin?
101827-170312-f1-crash.jpg

Onkos nää kuvat muuten eri kolareista...?
Tää alempi on ainakin se Australian GP:n lähtöhässäkkä, mutta ylempi lienee eri juttu...? Olisko peräti eri vuoden autot...?

Onkos nää kuvat muuten eri kolareista...?
Tää alempi on ainakin se Australian GP:n lähtöhässäkkä, mutta ylempi lienee eri juttu...? Olisko peräti eri vuoden autot...?

Ylempi taitaa olla Monacosta. Samalta kaudelta (2002), tosin.

Ylempi taitaa olla Monacosta. Samalta kaudelta (2002), tosin.

Vähän tämmöistä amatöörikatsojaa hämää se että alemmassa kuvassa Williamsin takasiivessä on Compaqin teksti ja ylemmässä joku muu, en saa selvää enkä edes muista mikä se voisi olla. Muutenhan autot toki vaikuttavat olevan samaa vuosikertaa ja voihan nuo takasiipisponssit vaihtua kisasta toiseen.

Vähän tämmöistä amatöörikatsojaa hämää se että alemmassa kuvassa Williamsin takasiivessä on Compaqin teksti ja ylemmässä joku muu, en saa selvää enkä edes muista mikä se voisi olla. Muutenhan autot toki vaikuttavat olevan samaa vuosikertaa ja voihan nuo takasiipisponssit vaihtua kisasta toiseen.

Näyttäis toisessa olevan "Invent" HP:n Fontilla. HP osti aikanaan Comaqin...

Olisko sittenkin Hockenheimista 2003 toi ylempi?

Sieltähän se. Tuolta löytyy kuvasarja.

Viimeksi muokattu:
Ovela heppu toi Mosse, heitti kampaamotason pähkinän "vahingossa" Vapaalle ja läks ite nukkumaan.

Mut olihan tää ihan hauskaa.

Joku ötökkä (kirva?) kiipeilee pitkin mun oikeaa jalkaa kohti intiimialuetta. Jos se vielä jatkaa niin mä julistan sen tyttöystäväkseni.
Toivottavasti se on tyttö-ötökkä.

Yritän katsoa netistä laittomasti ladattua Iron Sky:öä, mutta tekstitykset ei toimi. Pari eri versiota oon kokeillut teksteistä ja vieläpä yrittänyt säätää ajoitusta... ei vaan mee kohdilleen.

Vaadin rahat takaisin.

Yritän katsoa netistä laittomasti ladattua Iron Sky:öä, mutta tekstitykset ei toimi. Pari eri versiota oon kokeillut teksteistä ja vieläpä yrittänyt säätää ajoitusta... ei vaan mee kohdilleen.

Vaadin rahat takaisin.

Se teksti menee suoraan NSAlle ja on siksi pois sun ruudusta. Ne luulee sitä tekstiraitaa sun lähettämäksi, suurella todennäköisyydellä kansojen välistä turvallisuutta uhkaavaksi sähköpostiksi.

Se teksti menee suoraan NSAlle ja on siksi pois sun ruudusta. Ne luulee sitä tekstiraitaa sun lähettämäksi, suurella todennäköisyydellä kansojen välistä turvallisuutta uhkaavaksi sähköpostiksi.

*viesti on blokattu NSA:n pyynnöstä T: Suomen Armeija*

Status
Ei avoinna uusille viesteille.